حمید جهانگیری فرماندار حاجی آباد گفت :هفته دفاع مقدس پاسداری از ارزشهای نظام و انقلاب و فرصتی برای الگوسازی برای نسل جوان و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است. ...

به گزارش پیارم حاجی‌آباد ,حمید جهانگیری فرماندار حاجی آباد در نشست شورای اداری شهرستان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و تسلیت ایام ماه صفر و اربعین حسینی با بیان اینکه هفته دفاع مقدس نتایج ارزشمندی برای ملت ایران اسلامی برجای گذاشت اظهار کرد: جوانان و مردم ایران اسلامی با دست خالی و با رهنمودهای امام راحل (ره) در مقابل دشمنان ایستادند و با همدلی و همراهی به پیروزی رسیدند و امروز ابرقدرت‌ها در برابر ملت ایران اسلامی به زانو درآمدند.

جهانگیری با بیان اینکه فرهنگ ایثار و شهادت باید به نسل‌های آینده انتقال داده شود افزود: امروز دشمنان از جنگ نرم با محوریت فضای مجازی به شدت در حال فعالیت هستند که نیاز است در هفته دفاع مقدس با انتقال فرهنگ ایثار و شهادت در مقابل آسیب‌های دشمنان دفاع کرد و با بازگویی ابعاد واقعی جنگ تبلیغات دشمنان را خنثی کرد .

فرماندار حاجی‌آباد ادامه داد :ثمره تلاش‌های مخلصانه و رشادت های رزمندگان دفاع مقدس امنیت و آزادی کشور ایران است که حتی در دورترین نقاط و روستاهای کشور نیز مردم از این نعمت برخوردار هستند.

وی با اشاره به اینکه در این هفته باید ارزش های دفاع مقدس را به نسل آینده انتقال داده شود افزود :ادارات و نهادها با جدیت این فرهنگ را در برنامه ریزی های فرهنگی و اجتماعی مدنظر قرار دهند.

رییس شورای اداری شهرستان هفته دفاع مقدس را یکی از مهم ترین و با ارزش ترین مناسبتهای کشور دانست و عنوان کرد: با توجه به شرایط فعلی کرونا در کشور باید برنامه ها با رعایت شیوه نامه های بهداشتی برگزار شود.

نماینده عالی دولت در شهرستان با تقدیر از مجموعه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان در اجرای طرح شهید سلیمانی در ردیابی بیماران گفت: انشاالله اجرای این طرح تا پایان اجرای واکسیناسیون عمومی شهرستان تداوم داشته باشد .

فرماندار حاجی آباد با بیان اینکه واکسیناسیون عمومی شهروندان به خوبی در حال انجام است گفت: در چند سال اخیر در تامین زیرساخت های بهداشتی و درمانی شهرستان اقدامات خوبی انجام شده است و با موافقت بنیاد علوی تعداد ۴ درمانگاه، دو پایگاه اورژانس و کلینیک تخصصی شهر حاجی آباد نیز ساخته می‌شود ،همچنین کلنگ‌زنی درمانگاه تامین اجتماعی و کلنگ زنی گازرسانی به بخش‌های احمدی فارغان نیز از دیگر پروژه‌های عمرانی است که به زودی انجام خواهد شد و اثرات آن برای مردم ماندگار خواهد شد .

سرهنگ پاسدار سالاری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نیز با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس با تشریح برنامه‌های هفته دفاع مقدس گفت: برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس در هر سه بخش شهرستان به صورت درون سازمانی و برون سازمانی برگزار می‌شود.

سرهنگ سالاری عنوان کرد:دیدار با خانواده شهدا ،غبارروبی گلزار شهدا، برنامه‌های متنوع فرهنگی_ هنری, حضور راویان دفاع مقدس در محلات, برگزاری یادواره شهدا, رزمایش کمک مومنانه، اعزام گروه های پزشکی به مناطق محروم از مهم‌ترین برنامه‌های دفاع مقدس هستند.

وی با اشاره به فرارسیدن ایام اربعین حسینی و شیوع بیماری کرونا خاطرنشان کرد :برنامه ها با رعایت پروتکل های بهداشتی و با رویکرد اربعین حسینی برنامه ریزی شده است.

دکتر اقتدار بختیاری مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان با تقدیر از مجموع ناحیه مقاومت بسیج شهرستان گفت: ایجاد تعامل, هماهنگی و هم افزایی در بین شبکه بهداشت و درمان و مجموعه ناحیه مقاومت بسیج در اجرای طرح شهید سلیمانی موجب شد که این طرح در چهار مرحله در ردیابی بیماران، نظارت بر قرنطینه خانگی، نظارت بر رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی اصناف و انجام نمونه گیری در روستاها انجام که نتیجه آن کاهش و آمار مرگ و میر ناشی از کرونا در شهرستان بوده است.

وی افزود: با مشارکت ناحیه مقاومت بسیج در اجرای طرح واکسیناسیون گروه‌های هدف شهرستان بیش از ۴۴ هزار دوز واکسن تزریق شده است به طوری که روزانه بیش از هزار نفر به طور میانگین واکسینه و اکنون افراد بالای ۱۸ سال در نوبت دریافت واکسن کرونا هستند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان ادامه داد :روند بستری ها در روزهای اخیر کاهشی بوده است.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=72965

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.