فرمانده سپاه حاجی آباد گفت: در فتنه ۸۸، طراحان اصلی و خارج‌نشین فتنه، بازیگران آگاه و ناآگاه داخلی، بر اساس یک الگوی پیچیده، گسستن رشته‌های اتصال امت با امام و مردم با ولایت را نشانه‌گیری کرده بودند. سرگرد امیری کیا در گفتگو با خبرنگار پیارم بیان داشت: مردم ایران با خلق حماسه ۹ دی، صدق ...

فرمانده سپاه حاجی آباد گفت: در فتنه ۸۸، طراحان اصلی و خارج‌نشین فتنه، بازیگران آگاه و ناآگاه داخلی، بر اساس یک الگوی پیچیده، گسستن رشته‌های اتصال امت با امام و مردم با ولایت را نشانه‌گیری کرده بودند.

IMG_0027

سرگرد امیری کیا در گفتگو با خبرنگار پیارم بیان داشت: مردم ایران با خلق حماسه ۹ دی، صدق و صفا و خلوص خودشان را، بر اساس شعار «ما اهل کوفه نیستیم، علی تنها بماند»، به اثبات رساندند. در ۹ دی مردم نه‌تنها دست رد به سینه فتنه‌گران و حامیان‌شان زدند، بلکه آنان را که جرم‌شان محرز بود، محاکمه کرده و خواهان مجازات‌شان شدند.

سرگرد امیری کیا در ادامه افزود: حضور مردم در ۹ دی حمایت و پشتیبانی همه جانبه ملت ایران از اسلام، شعائر اسلامی و حریم ولایت فقیه بود.

وی اظهار کرد: حضور مردم در روز ۹ دی پیروی از ولایت فقیه و حمایت از حکومت ولی امر مسلمین بود که در عین حال تمام برنامه ریزی های یک دهه دشمن را یک روزه نقش برآب نمود.

امیری کیا به اهمیت بصیرت و دشمن شناسی و نتایج آن از صدر اسلام پرداخت و ادامه داد: حضور مردم در ۹ دی در راستای همان بصیرت و شناخت دشمن از دوست است که مهمترین رکن رکین انقلاب بود و خواهد بود.

وی همچنین به شکست فتنه گران و خزان فنته جویان در همراهی و همکاری با دشمنان خارجی و نا امیدی آنان از دست نشانده های داخلی در حرکت خودجوش مردم اشاره و خاطر نشان کرد: قدرت لایزال الهی که پشتیبان این نظام است چنان با دست مردم ولایت مدار و عزادار حضرت امام حسین(ع) خط بطلان و انزوای همه عوامل فتنه را رقم زد که هرگز نتوانند دوباره در برابر این ملت نفسی بکشند.

وی در پایان  به ضرورت برنامه ریزی برای افزایش بصیرت و آگاهی بخشی مردم در مسایل روز و مقابله با توطئه های دشمن پرداخت و تاکید نمود: برنامه ریزی باید بر مبنای مقابله با نوع هجمه و دشمنی و آگاهانه باشد، در این راستا ستاد برگزاری مراسم ۹ دی در ابعاد مختلف و با ابتکار ارائه راهکارهای مناسب و سازنده و بیدار کننده همواره فعال باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=25039

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.