نمایشگاه کتاب با حضور مسئولین شهرستانی در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی حاجی آباد افتتاح شد. به گزارش خبرنگار پیارم، قاسم زاده،  سرپرست اداره ارشاد شهرستان حاجی آباد، هدف از برپایی نمایشگاه کتاب در شهرستان حاجی آباد را افزایش سطح مطالعه و ترویج فرهنگ کتابخوانی در این شهرستان عنوان کرد و افزود: مطالعه و ...

نمایشگاه کتاب با حضور مسئولین شهرستانی در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی حاجی آباد افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار پیارم، قاسم زاده،  سرپرست اداره ارشاد شهرستان حاجی آباد، هدف از برپایی نمایشگاه کتاب در شهرستان حاجی آباد را افزایش سطح مطالعه و ترویج فرهنگ کتابخوانی در این شهرستان عنوان کرد و افزود: مطالعه و خواندن کتاب نقشی اساسی در توسعه و پیشرفت کشور دارد و باید این مسئله مهم مورد توجه قرار گیرد و با برنامه‌های تشویقی و فرهنگی نوجوانان و جوانان را به سمت مطالعه کتاب سوق دهیم.

قاسمزاده مطالعه را یکی از مهم ترین ابزارهای تولید علم عنوان کرد و افزود: جهش تولید علم در کشور نتیجه مستقیم توسعه شاخص های مطالعه است و ترویج فرهنگ مطالعه مفید در میان خانواده ها از نیازهای ضروری جامعه است.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی حاجی آباد ادامه داد: برای افزیش میزان مطالعه و کتابخوانی راه ‌های مختلفی وجود دارد، که یکی از بهترین برنامه‌ها و راه‌ها برای رسیدن به این هدف، برپایی نمایشگاه های کتاب است.

قاسم زاده خاطرنشان کرد: با برپایی نمایشگاه های کتاب شرایط خوبی برای دسترسی مناسب مردم به کتاب فراهم می شود.

وی گفت: در نمایشگاه کتاب شهرستان حاجی آباد ۵۰۰۰ هزار عنوان کتاب با موضوعات متنوع مذهبی، علمی، تاریخی و … در قالب ۱۵۰۰ هزار جلد و همچنین نرم افزارهای مختلف عرضه شده است که کلیه کتاب های نمایشگاه با ۵۰ درصد تخفیف در اختیار علاقه مندان قرار میگیرد.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی حاجی آباد یادآور شد: باید با همکاری و تعامل مناسب میان ادارات و بهره گیری از مشارکت مردم، زمینه توسعه فرهنگی جامعه را فراهم کنیم.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=67881

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.