روستای چاه باغ و دیگر روستاهای اطراف آن از آب شرب بهداشتی رنج می برند. ...

به  گزارش پیارم حاجی آباد، با توجه به خشکسالی های چند سال اخیر برخی از روستاهای شهرستان حاجی آباد از مشکل بی آبی رنج می برند و مردم اکثر روستاها آب شرب شور و غیر قابل استفاده می باشد.

مردم روستای چاه باغ از کمبود آب رنج می‌برد، نبود آب آشامیدنی و بهداشتی، زندگی در این روستا را دشوار کرده است و ساکنان این روستا ی ۵۰ خانواری آب مورد نیاز برای آشامیدن و یا موارد بهداشتی با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کنند، متاسفانه اداره آب در این روستاها چاه حفر کرده اند ولی آب منطقه شور و غیر قابل استفاده می باشد و مردم نمی توانند از آن استفاده کنند.

برای حل مشکل آب، آب شیرین کن در روستا نصب می شود

فرماندار حاجی آباد در گفتگو با خبرنگار پیارم  گفت : آبهای این منطقه شور هستند و برای مرتفع شدن مشکل آب شرب در منطقه  پیگیری های لازم جهت راه اندازی دستگاه آب شرین کن انجام  خواهد شد.

حمید جهانگیری افزود: خشکسالی های اخیر مشکلات زیادی را برای مردم این مناطق و بخش کوهشاه احمدی به وجود آوزده است که در حال حاضر ما مشکل برخی از روستاهای بخش کوهشاه احمدی با ایجاد چند سایت برطرف کرده این ولی در روستای چاه باغ با نصب آبشیرین کن مشکل آب شرب منطقه را تا حدودی حل می شود.

وی بیان داشت: آبرسانی به روستاهای شهرستان به عنوان یک فاکتور مهم و تاثیر گذار در توسعه شهرستان بسیار حائز اهمیت است که این مهم در نگاه دولت خدمتگزار به عنوان یکی از مهمترین اقدامات عمرانی با جدیت در حال انجام است.

جهانگیری با بیان اینکه حدود۲۰ روستای بالای ۲۰ خانوار در شهرستان حاجی آباد و عمدتا در روستای کوشا احمدی از نعمت آب لوله کشی محروم هستند اظهار داشت: با اجرای پروژه آبرسانی به روستای چاه باغ تقریباً عمده روستاهای بخش مرکزی از نعمت آب آشامیدنی برخوردار می شوند.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=66662

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.