حمید جهانگیری فرماندار حاجی آباد  در گفت‌ و گو با خبرنگار صدا و سیمای مرکز خلیج فارس، اظهار داشت: موکب حاجی اباد که به نام شهید عبدالحمید سالاری در شهر کربلا برپا می شود، برای سومین سال متوالی به زائران حضرت اباعبدالله الحسین (ع) خدمات ارائه خواهد کرد. جهانگیری در ادامه با اشاره به اهمیت ...

حمید جهانگیری فرماندار حاجی آباد  در گفت‌ و گو با خبرنگار صدا و سیمای مرکز خلیج فارس، اظهار داشت: موکب حاجی اباد که به نام شهید عبدالحمید سالاری در شهر کربلا برپا می شود، برای سومین سال متوالی به زائران حضرت اباعبدالله الحسین (ع) خدمات ارائه خواهد کرد.

جهانگیری در ادامه با اشاره به اهمیت خدمت رسانی به زوّار تاکید کرد: با توجه به اهمیت اربعین امسال، ادارات را ملزم کرده ایم زیرساخت های لازم را برای خدمت رسانی هرچه بهتر توسط ستاد مردمی اربعین به زائرین فراهم آورند.

وی با بیان اینکه تمام ستادهای خدمات ‌رسانی اربعین مردمی است، گفت: امکانات مستقر در این ستادها به طور کامل مردمی می باشد.

فرماندار حاجی آباد افزود: موکب شهید سالاری ظرفیت روزانه پذیرایی و اسکان  ۷۰۰ نفر را دارد و امسال موکب مذکور درمانگاه نیز در موکب دایر و سه پزشک  در انجا به زائرین به صورت رایگان خدمات ارائه می دهند

جهانگیری بیان کرد: از تمام ظرفیت های شهرستان برای پشتیبانی از موکب استفاده شده است و خدماتی شامل ایستگاه صلواتی، سرویس بهداشتی، درمانگاه> اسکان،صندوق امانات ، پخت غذا>صبحانه، نهار، شام و خدمات اینترنت به زائرین داده می شود.

وی افزود: در حال حاضر ۵ تن خرما از خود شهرستان و روستاههای تابع که از نزورات مردمی بوده جمع آوری و طی مراحل اداری به کربلا بزودی ارسال می شود.

به گفته فرماندار کنگاور ، موکب های این شهرستان از از ۱۰ سفر کار خود را آغاز می کنند و تا پس از پایان مراسم و بازگشت زائران به کار خود ادامه می‌دهند.

شهرستان کنگاور با جمعیتی افزون بر ۶۸ هزار نفر در ۹۴ کیلومتری شمال هرمزگان  واقع شده و دروازه ورودی این استان است.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=69090

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.