معاون حوزه علمیه امام صادق شهرستان حاجی آباد گفت: دولت با اقتدار باید مشکلات اقتصادی را حل و فصل کند زیرا مشکلات اقتصادی ایران ناشی از ضعف در مدیریت مسئولین اقتصادی است و تحریم ها در صورت قوی بودن اقتصاد ما تاثیری بر کشور ما نخواهند داشت. حجت الاسلام مجتبی رادمنش معاون حوزه علمیه امام ...

معاون حوزه علمیه امام صادق شهرستان حاجی آباد گفت: دولت با اقتدار باید مشکلات اقتصادی را حل و فصل کند زیرا مشکلات اقتصادی ایران ناشی از ضعف در مدیریت مسئولین اقتصادی است و تحریم ها در صورت قوی بودن اقتصاد ما تاثیری بر کشور ما نخواهند داشت.

حجت الاسلام مجتبی رادمنش معاون حوزه علمیه امام صادق شهرستان حاجی آباد در گفتگوبا خبرنگار پیارم، با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در هیئت دولت ، تیم اقتصادی دولت را  میاندار و محور اصلی کشور دانست و اظهار کرد: دولت باید مقتدر به مشکلات اقتصادی کشور رسیدگی و با برنامه ریزی دقیق مشکلات را حل کند.

رادمنش افزود: دولت با اقتدار باید مشکلات اقتصادی را حل و فصل کند زیرا مردم احساس می کنند که دولت از مردم فاصله گرفتند دولت با حل مشکلات و حضور در بین مردم خود را از مردم جدا نداند.

وی بیان داشت: دولت در روابط خارجی مقتدر و بدون ترس وارد شود این مقتدر بودن دولت در روابط خارجی باعث استحکام پایه های نظام جمهوری اسلامی ایران است.

معاون حوزه علمیه امام صادق شهرستان حاجی آباد تصریح کرد: اگر در معاهدات جهانی قرارداد سستی بسته شود هم دولت و هم نظام جمهوری اسلامی است که ضربه می خورد و اگر این قرارداد محکم بسته شود نظام کشور ما در عرصه جهانی مقتدر است.

رادمنش ادامه داد: مقام معظم رهبری برخلاف برخی اظهار نظرها که گفتند با خارج از کشور روابط نداشته باشیم به هیئت دولت تاکید کردند که روابط خارجی را گسترش بدهیم و با جهان تعامل داشته باشیم.

وی با بیان اینکه دولت باید یک نقشه راه اقتصادی با ثبات داشته باشد بیان داشت: برنامه ریزی در زمینه اقتصاد مقاومتی یا اقتصاد داخلی باید دارای ثبات باشد نه اینکه یک روز روی نموداربالا و یک روز پایین باشد .

معاون حوزه علمیه امام صادق شهرستان حاجی آباد خاطر نشان کرد: دولت و قوه قضائیه باید با متخلفات برخورد قاطع داشته باشد و آقازاده و غیر آقازاده هم نداریم .

رادمنش افزود: دولت مسئول نضارت بر امورات کشور است پس باید در زمینه ورود و خروج قاچاق از کشور اشراف کامل داشته باشد و از ورود قاچاق به کشور و از پول شویی  جلوگیری کند خود دولت مسئول نضارت بر گمرک کشور است و هیچ نهاد دیگری دخیل نیست پس مقتدرانه جلو ورود قاچاقچیان دانه درشت را بگیرد.

وی تصریح کرد: قاچاق کمر اقتصاد کشور را شکسته و لزومی ندارد که کالایی داخل کشور تولید می شود از خارج از کشور وارد کرد دولت به این مسئله رسیدگی و از تولید داخل حمایت کند.

این مقام مسئول بیان داشت: دولت باید با متخلفین برخود کند و بعد شفاف سازی ولی برعکس شده دولت شفاف سازی می کند ولی برخورد نمی کند، شفاف سازی بدون برخورد برای مردم قابل قبول نیست.

رادمنش با بیان اینکه که مسئولین اگر بخواهند در دل مردم جای داشته باشند باید طبق اهداف و آرمان های انقلاب پیش بروند و درد مردم را بدانند نه اینکه خود را جدای از مردم بدانند.

وی افزود: مسئولین دولتی که حقوق  ۴۰تا ۵۰میلیونی دریافت درد مردم کارگر که با حقوق ۸۰۰تومانی زندگی می کنند را نمی فهمند ویا مسئولی که بچه اش در بهترین دانشگاههای خارج از کشور درس می خواند مشکل بچه مدرسه ای ما در روستا را نمی فهمد.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=68495

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.