استاندار هرمزگان گفت: پل بزرگ احمدی آماده بهره برداری است که برای افتتاح آن با حضور معاون اول رئیس جمهوری برنامه ریزی شده و این پل مهم و بزرگ افتتاح می شود. به گزارش خبرنگار پیارم، جاسم جادری عصر پنجشنبه در سخنانی در جمع مردم سرگز احمدی شهرستان حاجی آباد در مسجد این شهر، با بیان ...

استاندار هرمزگان گفت: پل بزرگ احمدی آماده بهره برداری است که برای افتتاح آن با حضور معاون اول رئیس جمهوری برنامه ریزی شده و این پل مهم و بزرگ افتتاح می شود.

729081
به گزارش خبرنگار پیارم، جاسم جادری عصر پنجشنبه در سخنانی در جمع مردم سرگز احمدی شهرستان حاجی آباد در مسجد این شهر، با بیان اینکه برای دومین بار است که به بخش احمدی آمده ام، عنوان کرد: بسیار خرسندم از اینکه مشاهده کردم از سفر قبل تا کنون تحولات خوبی در بخش احمدی ایجاد شده و مصوبات سفر قبل یا اجرایی شده و یا در حال اجراست.

وی ادامه داد: بنده پنج بار به شهرستان حاجی آباد سفر داشته ام که دو بار آن به طور ویژه به بخش احمدی بوده است و ما هرکاری که برای مردم انجام می دهیم وظیفه ماست و همراهی مردم با مسئولان نیز نشان دهنده محبت مردم است.

استاندار هرمزگان افزود: با شرایط پیش آمده و کاهش درآمدها دولت تا حدودی تحت فشار خواهد بود اما برنامه ریزی های مناسبی صورت گرفته تا هرآنچه از اعتبارات استان تخصیص پیدا می کند به ضروریات استان و مناطق محروم اختصاص یابد.

جادری با بیان اینکه در این سفر از بخش احمدی بازدید خواهیم داشت، تصریح کرد: پل بزرگ احمدی نیز آماده بهره برداری است که برای افتتاح آن با حضور معاون اول رئیس جمهوری برنامه ریزی شده و این پل مهم و بزرگ افتتاح می شود.

وی خاطرنشان کرد: وحدت و همراهی مردم موجب دلگرمی مسئولان می شود و موجب خواهد شد کشتی نظام اسلامی در دریای متلاطم جهانی با درایت به پیش رود.

نماینده عالی دولت در استان هرمزگان اظهار داشت: مدیریت عالی استان هرمزگان با تمام توان پیگیر رفع مشکلات مردم استان است و اگر کاری نیاز به چانه زنی در سطح کشور دارد این کار باید با کمک و پیگیری نمایندگان استان برای رفع مشکل انجام شود.

جادری گفت: با مشارکت مردم و استفاده از ظرفیت بخش خصوصی می توانیم بسیاری از مشکلات را حل کنیم.

مشکلات کشاورزی، چاههای بدون پروانه و خشک شدن نخل های خرما در بخش احمدی

شایان ذکر است؛ در این دیدار منصوری نماینده شورای بخش احمدی نیز در سخنانی با قدردانی از تلاش های استاندار هرمزگان، اظهار داشت: احداث پل بزرگ احمدی یکی از آرزوهای دیرینه مردم این بخش بود که با همت دکتر جادری استاندار هرمزگان و دیگر مدیران استان امروز تکمیل شده و مورد استفاده مردم قرار می گیرد.

وی ادامه داد: همچنین در این بخش راههای آشان به گردکان، سه راه به کلوچان، مازگرد به کوهشا، احمدآباد به حسن آباد، توشهر به جلالی و پور به کلوتوئیه بعد از سفر اول استاندار هرمزگان به بخش احمدی یا تکمیل شده و یا کارهای آن در حال انجام است.

نماینده شورای بخش احمدی با اشاره به برخی از مشکلات این بخش، عنوان کرد: رفع مشکلات راه احمدی به حاجی آباد و همچنین رفع نقاط حادثه خیز راه پرتردد سیاهو به احمدی از جمله مشکلات و خواسته های مردم این بخش است.

منصوری گفت: مشکلات کشاورزی، چاههای بدون پروانه و خشک شدن نخل های خرما از دیگر مشکلاتی است که خواهان رفع آنها هستیم.

جاسم جادری استاندار هرمزگان در ادامه سفرهای خود به بخش های استان هرمزگان به بخش احمدی در شهرستان حاجی آباد سفر کرد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=25067

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.