همزمان با هفته دولت با حضور حمید جهانگیری فرماندار حاجی آباد و جمعی از مسئولان محلی مرکز جامع سلامت روستایی شهید محمدعلی بهرامی روستای چاله مورت از توابع بخش احمدی افتتاح و به بهره برداری رسید. ...

به گزارش پیارم حاجی آباد حمید جهانگیری فرماندار حاجی آباد در حاشیه افتتاح این درمانگاه در دیدار با مردم اظهار کرد: هفته دولت فرصتی برای ارائه عملکرد یکساله دولتمردان است که در این هفته ۸۲ پروژه به عنوان هدیه دولت تدبیر و امید به مردم شریف شهرستان حاجی آباد افتتاح خواهد شد.

جهانگیری با بیان اینکه  در سال گذشته ۱۴۰ کیلومتر راه روستایی آسفالته تقدیم روستاییان شد خاطر نشان ساخت: در سال جاری نیز عملیات تسطیح راههای روستایی از اولویتهای برنامه های فرمانداری در کمیته برنامه ریزی است.

وی افزود: بهسازی قنوات و چشمه ها از دیگر اقدامات در دست اجرا در منطقه کوهشاه احمدی میباشد و با وجود کمبود علوفه و خشکسالی باید گفت که وجود معادن غنی در این منطقه از فرصتهای بسیار مناسب در راستای اشتغالزایی مردم منطقه محسوب می شود که باید در این حوزه جهت ایجاد اشتغال سرمایه گذاری شود.

فرماندار تصریح کرد: ساختمان مرکز جامع سلامت روستایی شهید محمدعلی بهرامی با زیربنای ۴۰۰ متر مربع و با اعتبار ۳۷۰ میلیون تومان به بهره برداری رسیده که در فاز اول ، تجهیزات و تاسیسات آن اعتباری بالغ بر ۱۱۵ میلیون تومان در برداشته است.

وی گفت: همچنین فاز دوم این پروژه شامل احداث محل اسکان پزشک و ماما و سرایداری به مساحت ۱۷۶ متر مربع با ۵۵ درصد پیشرفت در حال اجرا است .

گفتنی است مرکز یاد شده با زیرمجموعه ۵ خانه بهداشت و پراکندگی جمعیتی بالغ بر ۲ هزار و ۵۰۰ نفر در روستاهای کوهشاه شمالی آماده خدمت رسانی به مردم است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=68745

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.