مراسم گرامیداشت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با سخنرانی نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان( دکتر عبادی زاده امام جمعه بندرعباس) و مسئولان در  امامزاده سیدمحمد(ع) حاجی آباد برگزار شد. ...

به گزارش شبکه اطلاع رسانی پیارم؛شهادت سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی داغی بزرگ و فراموش ناشدنی بر دل‌های مردم ایران و همه مسلمانان و آزادی خواهان جهان گذاشت، شهیدی که از جنس مردم و اسطوره‌ای بود که نامش لرزه بر پیکر دشمن می‌انداخت.

مردم ولایتمدار و شهید پرور حاجی آباد تنها نام سردار شهیدحاج قاسم سلیمانی را همانند دیگر شهرستان ها و مناطق کشور زمزمه می کنند و نقل محافل و مراسم ها نیز سخن از رشادت ها و مجاهدت های این قهرمان ملی کشورمان است.

به همین مناسبت مراسم گرامیداشت شهادت سردار سلیمانی امروز  با سخنرانی حجت الاسلام عبادی زاده امام جمعه بندعباس و حضور امام جمعه، فرماندار، فرمانده سپاه ،خانواده های معظم شهدا، نیروهای نظامی و انتظامی ، بسیجیان و اقشار مختلف مردم در محل امامزاده سیدمحمد(ع) برگزار شد.

در این مراسم، حاضرین ضمن اعلام انزجار از اقدامات خبیثانه و تروریستی دولت آمریکا، خواستار انتقامی سخت از عوامل این اقدام شنیع و خفت بار شده و تاکید کردند، یاد و خاطره این سرباز ولایت و یاور امت هیچگاه از اذهان پاک نخواهد شد.

در ادامه این مراسم که با روایتگری محمدحاجبی همرزم شهید و مداحی یکی از مداحان اهل بیت (ع) کربلایی محمد امین سالاری همراه بودشرکت کنندگان با برگزاری مراسم سینه زنی باردیگر با آرمان های انقلاب اسلامی و شهدا تجدید میثاقی دوباره بستند.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=71097

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.