مراسم سوگواری ایام فاطمیه وشهید حاج قاسم سلیمانی در امامزاده سید محمد (ع)با حضورامام جمعه و جمعی از طلبه های حوزه علمیه برادران حاجی آباد برگزارشد. ...

به گزارش پیارم، حجت الاسلام شریفی امام جمعه حاجی آباد در بیان اوصاف ویژه حاج قاسم سلیمانی به شجاعت و تدبیر توأمان اشاره کرد و افزود: سپهبد سلیمانی به دهان خطر می‌رفت و به قلب دشمن می‌زد و از چیزی نمی‌ترسید، با تدبیر بود چون تمام نقشه‌های آمریکا با آن پول‌هایی که برای آن خرج کرده بودند خنثی کرد و بی‌نتیجه گذاشت.

حجت‌الاسلام شریفی، دوری از ریا و تظاهر و ولایتمداری را یکی از مهم‌ترین خصلت‌های سردار مقاومت عنوان کرد و افزود: سردار سلیمانب مطیع اوامر ولی‌فقیه بود و او که نامش لرزه بر اندام دشمنان می‌انداخت، در محضر مقام معظم رهبری همچون یک سرباز ولایت مدار بود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به جایگاه والای شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی مدافع حرم اشاره و سال‌ها شهادت و شجاعت ایشان در راه دفاع از حریم ولایت مواردی را به سمع و نظر حاضران رساند و بیان داشت: حضور میلیونی مسلمانان و شیعیان راه علی(ع) نشان داد که جایگاه این سردار دلها در قلب تک تک مسلمانان جای دارد و تمام مردم ایران سردار سلیمانی و سلیمانی ها هستند و تا ابد ماندگار و جاوید خواهند ماند.

وی خاطر نشان کرد:شهدا همیشه زنده هستند و سردار ما هم هنوز زنده است و ما راه سردار را ادامه خواهیم داد.

مداحی توسط مداح اهل بیت باقری از دیگر برنامه های این مراسم بود.

 

برچسب ها :

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=72349

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.