مراسم معارفه رئیس جدید اداره مخابرات شهرستان حاجی آباد در محل فرمانداری این شهرستان، با حضور فرماندار،  امام جمعه موقت این شهرستان ،رئیس اداره مخابرات هرمزگان، تعدادی از مدیران ادارات شهرستان و جمعی از همکاران برگزار شد. به گزارش پیارم، امیر یگانه ضمن قدردانی از حضور میهمانان ، پس از ارائه گزارشی از وضعیت ارتباطی ...

مراسم معارفه رئیس جدید اداره مخابرات شهرستان حاجی آباد در محل فرمانداری این شهرستان، با حضور فرماندار،  امام جمعه موقت این شهرستان ،رئیس اداره مخابرات هرمزگان، تعدادی از مدیران ادارات شهرستان و جمعی از همکاران برگزار شد.
به گزارش پیارم، امیر یگانه ضمن قدردانی از حضور میهمانان ، پس از ارائه گزارشی از وضعیت ارتباطی شهرستان حاجی آباد از زحمات آقای دکتر کاشانی رئیس اداره مخابرات شهرستان حاجی آباد تشکر و قدردانی کرده و آقای مهندس فدایی را به عنوان رئیس اداره مخابرات این شهرستان معرفی و حکم ایشان را ابلاغ نمودد.
در ادامه این مراسم آقای دکتر کاشانی در گزارشی عملکرد خود را حاصل همدلی و اتحاد کارکنان اداره مخابرات شهرستان دانسته و از پشتیبانی مدیران مخابرات منطقه هرمزگان در راستای خدمت رسانی در آن شهرستان قدردانی کرد.
پس از آن آقای مهندس فدایی برنامه ها و اهداف و اولویت های کاری خود در راستای خدمت رسانی مطلوب به مردم شهرستان اشاره کرد.
در ادامه فرماندار شهرستان حاجی آباد با مطرح نمودن نیازهای ارتباطی شهرستان ،از زحمات مدیر مخابرات منطقه ،کارکنان و رئیس سابق اداره مخابرات آن شهرستان تشکر کرد و ضمن خیرمقدم به رئیس جدید اداره مخابرات شهرستان حاجی آباد برای ایشان نیز آرزوی توفیق و سربلندی نمود.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=66198

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.