امام جمعه حاجی آباد اظهار کرد:نهادینه کردن فرهنگ قرآنی و زندگی بر اساس آموزه‌های دینی استحکام خانواده‌ها را در پی خواهد دارد. ...

به گزارش پیارم،حجت الاسلام شریفی، امام جمعه حاجی آباد هدف از برگزاری محفل انس با قرآن را فرصتی برای انس بیشتر جوانان با قرآن و بهره گیری ار الگوهای قرآنی دانست و گفت: با توجه به هجمه های گسترده فرهنگی دشمنان علیه کشورمان، باید حرکت های عمیقی برای تثبیت و بقای بنیان های دینی، اعتقادی و فرهنگی جامعه صورت گیرد.

 

وی تصریح کرد:معتقدیم قرآن کتاب همه شئون زندگی است و تربیت، اخلاق، شهادت، بیداری اسلامی، اقتصاد اسلامی و… در آن برای تعالی انسان مومن وجود دارد.

 

شریفی  ضمن برشمردن فضیلت‌های کلام خدا و تأکیدات مقام معظم رهبری در جهت ترویج آن در بین کودکان و نوجوانان بر نهادینه کردن آن در بین قشر نوجوان و جوان تأکید کرد و گفت: اگر بتوان فرهنگ قرآنی را در بین مردم نهادینه کرد، قطعاً پیامد آن، فرهنگ جهاد، ایثار و زندگی بر اساس آموزه‌های دینی و قرآنی استحکام خانواده‌ها را در پی خواهد داشت.

 

 

امام جمعه حاجی آباد با اشاره به‌ضرورت برگزاری محافل انس با قرآن کریم خاطرنشان کرد: برگزاری محافل انس با قرآن در کشور، سبب آشنایی هر چه بیشتر نوجوانان و جوانان با کلام الهی و ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه می‌شود.

 

بر اساس این گزارش محفل انس با قرآن هر هفته در ماه مبارک رمضان در مساجد شهرستان با حضور قاریان قرآن شهرستانی و استانی در مساجد شهرستان برگزار می گردد.

 

لازم به ذکر است در این محفل انس با قرآن قاریان محمد امین سالاری، سیفوری،غضنفر پور،حاج آقا ادیبپور به تلاوت قرآران پرداختند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=69688

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.