معاون توانمند‌سازی و خدمات‌اجتماعی بنیاد‌علوی کشور ، محرومیت‌زدایی از مناطق محروم کشور را شاخصه اصلی این بنیاد عنوان کرد و افزود: با ایجاد طرح‌های محرومیت‌زدایی بنیاد و تسهیل خدمات به کمک مردم بخش احمدی خواهیم آمد و لازمه این کار، همراهی مردم است. به گزارش پیارم حاجی‌آباد، معاون توانمند‌سازی و خدمات‌ اجتماعی بنیاد‌ علوی و ...

معاون توانمند‌سازی و خدمات‌اجتماعی بنیاد‌علوی کشور ، محرومیت‌زدایی از مناطق محروم کشور را شاخصه اصلی این بنیاد عنوان کرد و افزود: با ایجاد طرح‌های محرومیت‌زدایی بنیاد و تسهیل خدمات به کمک مردم بخش احمدی خواهیم آمد و لازمه این کار، همراهی مردم است.

به گزارش پیارم حاجی‌آباد، معاون توانمند‌سازی و خدمات‌ اجتماعی بنیاد‌ علوی و همچنین مسعود حیدروند مجری طرح‌های پیشرفت و عمران و آبادانی شهرستان‌های کشور امروز به جهت بررسی از وضعیت فقر و محرومیت شدید در منطقه احمدی، از دهستان کوهشاه احمدی از توابع حاجی‌آباد بازدید کردند.

در این بازدید که فرماندار، بخشدار‌احمدی و جمعی از مسؤولان نیز حضور داشتند، محمد سالاری پور بخشدار احمدی ضمن قدردانی از همکاری فرماندار و همه مسؤولان در راستای بررسی مشکلات این منطقه، بر لزوم توجه و رسیدگی به مردم مناطق مختلف این بخش تاکید کرد و افزود: مردم این بخش با مشکلات بهداشتی، درمانی، مسکن، اشتغال و دیگر مسائلی از این قبیل دست و پنجه نرم می‌کنند و انتظار می‌رود در راستای اشتغال پایدار و توانمندسازی مردم و مسکن بویژه جوانان اقداماتی صورت پذیرد تا فقر‌‌ و‌ محرومیت در چهره این مردم کمتر دیده شود.

در ادامه معاون توانمندسازی و خدمات اجتماعی بنیاد علوی کشور در سخنانی، محرومیت‌زدایی از مناطق محروم کشور را شاخصه اصلی این بنیاد عنوان و تصریح کرد: بخش‌احمدی برخوردار از استعدادهای غنی خدادادی است و با همراهی و همکاری مردم و با تسهیل خدمات و سرمایه‌گذاری و با اتحاد و همبستگی، چالش‌ها و تنگناهایی که منجر به فقر و محرومیت در این منطقه شده تلاش خواهیم کرد تا این مسائل از سر راه آنان برداشته شود.

احمد حاج‌ علیزاده افزود:با جلسات متعددی که با بخشداری این منطقه صورت خواهیم داد، مشکلات را رصد و اولویت‌بندی خواهیم کرد و طرح‌های محرومیت‌زدایی و اشتغال‌زایی و توسعه‌ای این بنیاد در این منطقه که جزء مناطق محروم استان هرمزگان است در دستور کار قرار خواهد گرفت.

وی طرح‌های اقتصاد‌ مقاومتی را لازمه کار روستائیان دانست و افزود: این طرح به منظور توانمندسازی افراد در مناطق کمتر توسعه یافته صورت می‌گیرد و استفاده از ظرفیت‌های انسانی می‌تواند بنیاد را در تحقق اهدافش در مناطق محروم یاری دهد.

معاون توانمند‌سازی و خدمات‌اجتماعی بنیاد‌علوی کشور در پایان گفت: با ایجاد طرح‌های محرومیت‌زدایی بنیاد و تسهیل خدمات به کمک مردم بخش احمدی خواهیم آمد و لازمه این کار، همراهی مردم است.

برچسب ها :

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=67752

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.