رئیس جمعیت هلال‌احمر حاجی آباد گفت: به مناسبت ۵ دی ماه روز ایمنی در برابر زلزله و بلایای طبیعی مانور زلزله و اسکان اضطراری در محله شاهانی حاجی آباد برگزار شد. بهزاد موسی پور در گفتگو با خبرنگار پیارم،  از برگزاری مانور زلزله با رویکرد اسکان اضطراری با حضور اداره هلال‌احمر و ادارت و سازمان‌های ...

رئیس جمعیت هلال‌احمر حاجی آباد گفت: به مناسبت ۵ دی ماه روز ایمنی در برابر زلزله و بلایای طبیعی مانور زلزله و اسکان اضطراری در محله شاهانی حاجی آباد برگزار شد.

بهزاد موسی پور در گفتگو با خبرنگار پیارم،  از برگزاری مانور زلزله با رویکرد اسکان اضطراری با حضور اداره هلال‌احمر و ادارت و سازمان‌های عضو کارگروه تخصصی امداد و نجات و آموزش همگانی در شهرستان حاجی آباد خبر داد.

رئیس جمعیت هلال‌احمر حاجی آباد افزود: این مانور باهدف شناسایی نقاط قوت و ضعف در روش‌های مقابله با حوادث و اقدام در جهت رفع نواقص و همچنین تمرین و هماهنگی بین ادارات پاسخ‌دهنده به حوادث، آمادگی مرکز فرماندهی، کنترل و هماهنگی بین سازمان‌های شرکت‌کننده و تمرین و استقلال تیمهای عملیاتی شرکت‌کننده به لحاظ تأمین مایحتاج خود برگزار شد.

موسی پور بیان داشت: در این مانور، ۱۹ دستگاه عضو کارگروه تخصصی امداد و نجات و آموزش همگانی متشکل از ۶۰ تن و۲۰ دستگاه خودرو حضور داشتند.

وی تصریح کرد: در این مانور تیم عملیاتی اداره گاز و برق جهت قطع گاز و برق ساختمان های تخریب شده حضور داشتند و تیم های جستجو نجات هلال احمر توسط سگ های تجسس و دستگاه زنده یاب اقدام به پیدا کردن مصدومین فرضی کردند  و تیم آور بردار مصدومین را   رها سازی  و فیکس  کرده  توسط آمبولانس های  اورژلنس و هلال احمر به بیمارستان اضطراری که در محل اوردوگاه برپا شده بود انتقال دادند.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=66471

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.