رئیس اتحادیه کشوری طلا و جواهر با اشاره به افزایش قیمت سکه به بالای یک میلیون تومان در روز جاری، دو دلیل اصلی افزایش نرخ را بالا رفتن ۲۵ دلاری قیمت جهانی طلا و نرخ دلار در بازار داخلی اعلام کرد.   به گزارش پیارم به نقل از سرویس اقتصادی جام نیوز، رئیس اتحادیه کشوری ...
رئیس اتحادیه کشوری طلا و جواهر با اشاره به افزایش قیمت سکه به بالای یک میلیون تومان در روز جاری، دو دلیل اصلی افزایش نرخ را بالا رفتن ۲۵ دلاری قیمت جهانی طلا و نرخ دلار در بازار داخلی اعلام کرد.
 IMG13143363

به گزارش پیارم به نقل از سرویس اقتصادی جام نیوز، رئیس اتحادیه کشوری طلا و جواهر با اشاره به افزایش قیمت سکه به بالای یک میلیون تومان در روز جاری، دو دلیل اصلی افزایش نرخ را بالا رفتن ۲۵ دلاری قیمت جهانی طلا و نرخ دلار در بازار داخلی اعلام کرد.

محمد کشتی آرای با اشاره به افزایش قیمت سکه تمام در روز جاری دوشنبه به بالای یک میلیون تومان گفت: در چند روز گذشته قیمت حهانی طلا ۲۵ دلار افزایش داشته است و در بازار داخلی نیز قیمت ارز ( دلار) روندی افزایشی را تجربه کرده است و این دو عامل باعث افزایش قیمت سکه به بالای یک میلیون تومان شد.

رئیس اتحادیه کشوری طلا و جواهر افزود: آخرین باری که قیمت سکه به بالای یک میلیون تومان رسیده است، مربوط به اردیبهشت ماه امسال می شود که البته پس از آن قیمت سکه کاهش یافت و از اردیبهشت ماه تاکنون کمتر از یک میلیون تومان بوده است و در مقاطعی به زیر ۹۰۰ هزار تومان هم رسیده بود.

وی در مورد پیش بینی وضعیت و ادامه روند افزایشی قیمت ها عنوان کرد: قیمت جهانی طلا امروز در حال کاهش است و ۴ دلار در روز جاری کاهش یافته است و پیش بینی روزهای آینده هم کمی سخت است.

کشتی آرای قیمت هر گرم طلای زرد ۱۸ عیار در بازار داخلی را هم در حال حاضر ۱۰۳ هزار تومان اعلام کرد و گفت: افزایش قیمت طلا و ارز ارتباطی به نزدیک شدن به ایام کریسمس ندارد./

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=24100

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.