به گزارش شبکه اطلاع رسانی  پیارم؛حمید جهانگیری فرماندار حاجی آباد در نشست شورای اداری شهرستان ضمن تبریک هفته ارتباطات و روابط عمومی از زحمات تلاشگران حوزه ارتباطات و اطلاع‌رسانی تشکر کرد. فرماندار حاجی آباد با تاکید بر نقش و جایگاه روابط عمومی گفت :توجه به روابط عمومی ها در جذب سرمایه‌های اجتماعی و ایجاد امید ...

به گزارش شبکه اطلاع رسانی  پیارم؛حمید جهانگیری فرماندار حاجی آباد در نشست شورای اداری شهرستان ضمن تبریک هفته ارتباطات و روابط عمومی از زحمات تلاشگران حوزه ارتباطات و اطلاع‌رسانی تشکر کرد.
فرماندار حاجی آباد با تاکید بر نقش و جایگاه روابط عمومی گفت :توجه به روابط عمومی ها در جذب سرمایه‌های اجتماعی و ایجاد امید در بین آنها مهم است جهانگیری با اشاره به اینکه دشمن اصل نظام ما را در ایجاد ناامیدی در بین مردم هدف قرار داده است افزود: انعکاس دستاوردهای دولت از طریق روابط عمومی ها و ایجاد امید در بین مردم، موفقیت نظام را به دنبال دارد ، وجود افراد توانمند و با ذکاوت در عرصه روابط عمومی و ایجاد شفافیت می‌تواند سربلندی نظام را در بین دشمنان به منسه ظهور برساند.

نماینده عالی دولت در شهرستان در بخش دیگری از سخنان خود، سال ۹۸ را سال بحران ها عنوان و اضافه کرد: هدف همه دستگاه‌های اجرایی ایجاد رضایتمندی است و عملکرد دستگاه‌ها در مدیریت بحران ها خوب ارزیابی می شود هر چند که نمی‌توان رضایت صد در درصد را ایجاد کرد.
وی با اشاره به مشارکت ۶۵ درصدی مردم شهرستان در انتخابات اخیر ،حضور و شور مردم در پای صندوق‌های رای را حرکت سیاسی عظیمی خواند که نشان از شعور سیاسی مردم شهرستان است.
جهانگیری در بحث شیوع بیماری کرونا و همت مضاعف و اعضای شورای تامین و شورای اداری شهرستان در مقابله با این ویروس خاطرنشان کرد: در زمان اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در شهرستان تنها یک نفر در شهرستان مبتلا داشتیم که با عدم رعایت موارد بهداشتی بعد از اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی از سوی ساکنان شهرستانهای اطراف، آمار مبتلایان به این بیماری در شهرستان افزایش پیدا کرد. فرماندار حاجی آباد تاکید کرد :تا زمان اتمام شیوع ویروس کرونا همه دستگاه اجرایی باید به شبکه بهداشت و درمان کمک کنند .
وی یادآور شد: نماز عید فطر و راهپیمایی روز قدس در شهرستان حاجی آباد برگزار نمی‌شود.
رئیس شورای اداری شهرستان در ادامه با توجه به شروع فصل برداشت محصولات کشاورزی با اشاره به برنامه‌های دولت در توسعه کشاورزی از زحمات رئیس اداره جهاد کشاورزی شهرستان و همکارانشان تشکر و اضافه کرد :جذب اعتبارات در بخش کشاورزی باعث رونق این بخش و ایجاد اشتغال مطلوب شده است .
جهانگیری با بیان اینکه شهرستان حاجی آباد قطب تولید گندم در استان است گفت: نگاه سازمان جهادکشاورزی به این شهرستان باید تغییر کند و با وجود ۵۰۰ هزار دام سبک و سنگین در شهرستان باید امور عشایری شهرستان راه اندازی شود.
فرماندار حاجی آباد از بازگشایی مدارس گفت و افزود: حضور دانش آموزان در مدارس اختیاری است و باید با رعایت تمام موارد بهداشتی صورت گیرد.
جهانگیری با تاکید بر مطالبه‌گری گری مدیران یادآور شد :نگاه ما به توسعه شهرستان همه جانبه است و احداث پست برق روستای باغات، آبرسانی روستای طاشکوییه و مجتمع سرچاهان از جمله پروژه هایی هستند که با مطالبه‌گری جدی از استان در حال انجام است.
وی افزود :پروژه هایی که از سوی سازمان مدیریت و برنامه ریزی تعیین می‌شوند قابل جابه جا شدن نیستند و باید مطابق با آن اجرایی شود .

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=71736

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.