عناصر تروریستی داعش از طریق قاچاق اعضای بدن زخمی هایی که رها شده و یا توسط این گروهک افراطی ربوده شده اند، بودجه عملیات های تروریستی خود را تامین کرده و این اعضای بدن را از طریق عراق و سوریه به کشورهای همسایه همچون ترکیه ارسال می کنند. به گزارش پیارم حاجی آباد به نقل ...

عناصر تروریستی داعش از طریق قاچاق اعضای بدن زخمی هایی که رها شده و یا توسط این گروهک افراطی ربوده شده اند، بودجه عملیات های تروریستی خود را تامین کرده و این اعضای بدن را از طریق عراق و سوریه به کشورهای همسایه همچون ترکیه ارسال می کنند.

به گزارش پیارم حاجی آباد به نقل از خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا بیش از ۶ ماه از آغاز جنگ افروزی های گروهکی تروریستی و افراطی به عنوان دولت اسلامی شام و عراق یا همان داعش می گذرد و در طول این مدت کشته، زخمی و آواره های بسیاری در کشور عراق بر جای گذاشت.

این گروهک افراطی البته پیش از این برای سقوط بشار اسد در کشور سوریه فعالیت داشت و زمانی که با حملات تند و تیز ارتش این کشور و مقاومت مردمی سوری ها مواجه شد، تصمیم گرفت تا از منطقه موصل وارد عراق شود.

اینکه حضور داعش در کشورهای عراق و سوریه و کشتارهای وحشیانه در این ۲ کشور با چه هدفی انجام گرفت سوالی بود که ذهن افکار عمومی سراسر دنیا را به خود اختصاص داد. این روزها اما خبر می رسد اقداماتی توسط تروریست های داعش در طول ۶ ماه گذشته انجام گرفته که ماهیت اصلی این جریان و حامیانش را بیش از پیش آشکار می سازد.

عناصر تروریستی داعش از طریق قاچاق اعضای بدن زخمی هایی که رها شده و یا توسط این گروهک افراطی ربوده شده اند، بودجه عملیات های تروریستی خود را تامین کرده و این اعضای بدن را از طریق عراق و سوریه به کشورهای همسایه همچون ترکیه ارسال می کنند. این اقدام داعش نشان می دهد که در پشت پرده جنگ افروزی صورت گرفته در منطقه خاورمیانه، مسائلی فراتر از آنچه تا بحال شنیده شده، وجود دارد.

البته به نظر می رسد این اقدام گروهک داعش با حمایت مافیای قاچاق اعضای بدن انسان که مرکز آن نیز کشور آمریکاست صورت گرفته است. چراکه پیش از این نیز اقدامی مشابه توسط آمریکایی ها در کشور افغانستان صورت گرفته بود.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=24976

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.