به گزارش پایگاه خبری پیارم،محمد میرزاده فرمانده سپاه حاجی آباد با بیان اینکه یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی، بسیج است، گفت: بسیج از بدو انقلاب اسلامی در بحث امنیت و محرومیت زدایی نقش آفرینی داشته است. سرگرد میرزاده  با اشاره به اینکه بسیج سازندگی درعرصه محرومیت‌زدایی و اقتصاد مقاومتی نقش خوبی را ایفا کرده است ...

به گزارش پایگاه خبری پیارم،محمد میرزاده فرمانده سپاه حاجی آباد با بیان اینکه یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی، بسیج است، گفت: بسیج از بدو انقلاب اسلامی در بحث امنیت و محرومیت زدایی نقش آفرینی داشته است.

سرگرد میرزاده  با اشاره به اینکه بسیج سازندگی درعرصه محرومیت‌زدایی و اقتصاد مقاومتی نقش خوبی را ایفا کرده است تصریح کرد: گروه های جهادی حاجی آباد در قالب اردوهای جهادی یک روزه،دو روزه و سه روزه جهت مرمت و بازسازی و ساخت منازل محرومین و ساخت مسجد واعزام تیم های پزشکی به مردم خدمات دهی می کنند.

وی اظهار داشت: بسیج سازندگی ۳۰ استخر ذخیره آب  در دهستان کوهشاه احداث و در بخش مرکزی نیز سه استخر و سه مسجد در حال ساخت دارد که همه این فعالیتها را در قالب گروه های جهادی انجام داده است.

فرمانده سپاه حاجی آباد گفت: در طرح تحول محلات نیز گروه های جهادی فعال شده و از همین هفته کار زیر ساختی محلات هدف انجام می شود.

میرزاده یاد آور شد: در تعطیلات عید امسال نیز گروه جهادی پزشکی فائزین حدود ۷۰۰ خدمت در قالب دندان پزشکی، مامایی،روانشناسی،زنان و زایمان به بسیجان محروم شهرستان خدمات ارائه کردند.

وی افزود: سال گذشته ما به خانواده های هدف سبد غذایی و و ۱۵۰ بسته لوازم تحریر در بین نیازمندان توزیع کردیم.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=69598

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.