عضو مجمع نمایندگان ادوار مجلس شورای اسلامی هرمزگان گفت: باید رفاقت و برادری جای رقابت‌های انتخاباتی در غرب هرمزگان را بگیرد و همه برادرانه به کمک هم برای توسعه و رشد غرب هرمزگان تلاش کنیم. پیارم: احمد جباری امشب در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس اظهار کرد: انتخابات شوراهای شهر و روستا و میاندوره‌ای ...

عضو مجمع نمایندگان ادوار مجلس شورای اسلامی هرمزگان گفت: باید رفاقت و برادری جای رقابت‌های انتخاباتی در غرب هرمزگان را بگیرد و همه برادرانه به کمک هم برای توسعه و رشد غرب هرمزگان تلاش کنیم.

پیارم: احمد جباری امشب در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس اظهار کرد: انتخابات شوراهای شهر و روستا و میاندوره‌ای مجلس شورای اسلامی در غرب استان هرمزگان به پایان رسید و رقابت‌ها در این عرصه پایان‌یافته تلقی می‌شود و اولویت امروز همه ما در غرب استان هرمزگان و در شهرها و روستاها، تلاش برای آبادانی و جذب اعتبارات و امکانات هر چه بیشتر به سوی غرب هرمزگان و تلاش برای تعالی این خطه از میهن اسلامی‌مان است.

وی افزود: در خلق حماسه بزرگ ۲۹ اردیبهشت همه مردم غرب هرمزگان و همه نخبگان و نیروهای فعال اجتماعی آن نقش داشتند و این حماسه بزرگ را باید به یکایک فرزندان این منطقه تبریک گفت که بار دیگر همبستگی و عزم جزم خود برای داشتن آینده‌ای روشن به نمایش گذاردند.

نماینده سابق مردم غرب هرمزگان در مجلس شورای اسلامی با بیان این که شوراهای شهر و روستا در منطقه غرب هرمزگان رسالتی دوچندان بر عهده دارند، اضافه کرد: شوراهای غرب هرمزگان را نیروهای اصیل و پرتلاشی از خانواده بزرگ ائمه جمعه، فرهنگیان، معلمان، اساتید دانشگاه‌ها، نخبگان علمی و … تشکیل می‌دهند که هر کدام سرمایه بزرگی برای ساختن آینده این منطقه هستند و باید از ظرفیت حضور آنان در شوراهای شهر و روستا در هر سه شهرستان بندرلنگه، بستک و پارسیان نهایت بهره را برد.

جباری گفت: بنده در ۸ سال دوره نمایندگی خود همواره از همفکری‌ها و همکاری‌های ارزشمند و مؤثر شوراهای شهر و روستا در هر سه شهرستان بهره بردم و در این دوره نیز با نگاهی دقیق به برگزیدگان مردم در شوراهای شهر و روستا در هر سه شهرستان می‌توان دید که نیروهای توانمند و خوش‌فکری به شوراها راه یافته‌اند که باید به تک تک آنان صمیمانه تبریک گفت و امیدوارم که بتوانند در تلاش برای خدمت به مردم در این جایگاه موفق باشند.

نماینده مردم غرب هرمزگان در مجلس نهم خاطرنشان کرد: انتخابات میاندوره‌ای مجلس شورای اسلامی نیز در غرب هرمزگان جلوه دیگری از شور و نشاط سیاسی این منطقه را به نمایش گذاشت و نشان داد که همه کاندیداهای حاضر در این رقابت، سرمایه‌های اجتماعی باارزشی برای توسعه این منطقه بشمار می‌روند و هرکدام برنامه‌های منسجم و خوبی برای آینده هر سه شهرستان بندرلنگه، بستک و پارسیان دارند که باید از ظرفیت آنها و برنامه‌های آنان برای پیشرفت امور استفاده کرد.

جباری گفت: فصل رقابت پایان یافته و اکنون فصل برادری و همدلی و استفاده از تجربیات یکدیگر برای ساختن هرمزگان و ایران اسلامی است و ضرورت دارد هرکسی با هر گرایشی به توسعه غرب هرمزگان کمک کند.

وی حاصل اعتماد مردم به کاندیداها و منتخبان شوراها و منتخب غرب هرمزگان در مجلس را سرمایه باارزش و مهمی برای آینده هرمزگان و شهرها و روستاهای غربی آن دانست و خاطرنشان کرد: حاصل این اعتماد باید همدلی برای ساختن هرمزگان و تلاش برای رفع بیکاری و محرومیت از این منطقه باشد و این مهم با همت جوانان تحصیل‌کرده و نیروهای پرتلاش همین استان میسر خواهد بود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=62625

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.