رئیس اداره ارشاد اسلامی حاجی آباد گفت:اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان حاجی اباد اولین جشنواره استندآپ کمدی را با همکاری انجمن هنرهای نمایشی و کانون بسیج هنرمندان حاجی آباد برگزار می کند. قاسم زاده رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی حاجی آباد در گفتگو با خبرنگار پیارم، اظهار داشت: نخستین جشنواره شهرستانی استند آپ ...

رئیس اداره ارشاد اسلامی حاجی آباد گفت:اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان حاجی اباد اولین جشنواره استندآپ کمدی را با همکاری انجمن هنرهای نمایشی و کانون بسیج هنرمندان حاجی آباد برگزار می کند.

قاسم زاده رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی حاجی آباد در گفتگو با خبرنگار پیارم، اظهار داشت: نخستین جشنواره شهرستانی استند آپ کمدی حاجی آباد با هدف کشف و استعدادیابی هنرمندان در زمینه بداهه‌گویی و برقراری ارتباط با مخاطب بوسیله زبان و بدن برگزار می شود.

قاسم زاده افزود: در این جشنواره با استفاده از ظرفیت‌های بومی محلی در ایجاد موقعیت کمدی به صورت خاطره و لطیفه به صورت مونولوگ، ایجاد بستر مناسب جهت رشد و ارتقای ژانر طنز با توجه به تاثیر شگرف آن در توسعه فرهنگی و اجتماعی جامعه، تجلیل از پدیدآورندگان آثار فاخر در زمینه استندآپ کمدی و ایجاد شور و نشاط اجتماعی با توجه به تاثیر نشاط در بالندگی جامعه برگزار می‌شود.
براساس فراخوان منتشر شده شرایط شرکت در جشنواره به شرح ذیل می باشد:
شرکت کنندگان فرم مربوط به شرکت در جشنواره را از دبیرخانه دریافت و پس از تکمیل آن به دبیرخانه ارسال کنند.
شرکت کنندگان الزاما باید بومی شهرستان حاجی آباد باشند.
هر اجرا کننده باید یک نسخه از متن انتخابی خود را تا پایان زمان مشخص شده به دبیرخانه جشنواره ارسال کند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=68305

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.