امام جمعه حاجی آّباد گفت:فتنه گران به اصل نظام ، رهبری، عزای سید الشهدا جسارت کردند تا اینکه مردم ریختند به خیابان و کار فتنه گران را تمام کردند. ...

به گزارش پیارم حاجی آباد، حجت الاسلام مختاری امام جمعه حاجی آّباد در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به فرارسیدن سالروز ۹ دی خطاب به نوجوانان عزیز که اتفاقات آن روز را از نزدیک درک نکرده اند ممکن است شبهاتی ایجاد شود عنوان کرد: فتنه را در سال ۸۸ با تهمت  تقلب به نظام به راه انداختند و هیچ سندی بر این تقلب نداشتند.

امام جمعه حاجی آّباد افزود: با این دروغ بزرگ تقلب یک عده را به خیابان کشاندند و اگر مدعی تقلب بودید کشور راه کار و قانون قرار داده است مگر شورای نگهبان برای شنیدن حرف شما جلسه نگذاشت مدرکی نداشتید .

مختاری بیان کرد:خسارت سنگینی در فتنه ۸۸ به کشور وارد کردند، بیش از ۹۰ درصد مردم پای صندوق رای آمدند این جواب حضور خوب مردم به پای صندوق های رای نبود.

وی اظهار کرد:خارج نشینان مشغول پایکوبی بودند همه فهمیدند مسیر مسیر براندازی نظام است تا حد براندازی نظام پیش رفتند.

امام جمعه حاجی آباد تصریح کرد: اما نظام چه رفعتی با فتنه گران داشت، کشور ترکیه چه برخوردی با کودتاچی ها کرد یک عده از مردم پشت سر آنها رفتند متوجه شدند آنها را همراهی نکردند.

مختاری بیان کرد: فتنه گران به اصل نظام ، رهبری، عزای سید الشهدا جسارت کردند تا اینکه مردم ریختند به خیابان و کار فتنه گران را تمام کردند.

وی افزود:هر کسی دوباره بخواهد در برابر قانون و نظام بایستد مردم در برابر آنها خواهند ایستاد همان طور که سران فتنه در زیر پای مردم له شدند امروز هم زیر پای جوانان با شعور ملت له خواهند شد.

مختاری در ادامه به سالروز نهضت سواد آموزی اشاره کرد و افزود: نهضت سواد آموزی به برکت انقلاب صورت گرفت و اولین قدم برای سواد آموزی ریشه کن کردن بی سوادی است.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=66516

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.