امام جمعه حاجی آباد با اشار به سخنان اخیر استاندار هرمزگان در جمع مردم بخش احمدی اظهار کرد: ما به هیچ فردی اجاز نمی دهیم که در این شهرستان و استان هرمزگان به مقام معظم رهبری توهین کند ، اقای استاندار مگر همین شما نبودید که همیشه سخن از برجام میزدید وقتی برجام گره ای ...

امام جمعه حاجی آباد با اشار به سخنان اخیر استاندار هرمزگان در جمع مردم بخش احمدی اظهار کرد: ما به هیچ فردی اجاز نمی دهیم که در این شهرستان و استان هرمزگان به مقام معظم رهبری توهین کند ، اقای استاندار مگر همین شما نبودید که همیشه سخن از برجام میزدید وقتی برجام گره ای از اقتصاد کشور باز نکرد و رسوایی برجام به عرش آسمان رفت دیگر کلمه ای در مورد آن سخن نمی گویید و حالا از سند ۲۰۳۰دفاع می کنید.

به گزارش پیارم حاجی آباد، حجت الاسلام مختاری در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن تشکر از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که دل مردم را با این حمله موشکی شاد کردند افزود: عملیات موشکی سپاه سیلی محکمی به آمریکا و داعش بود و این ضرب شست سپاه بود برای کسی که بخواهد امنیت و آرامش کشور ما را به خطر بی اندازد که بسیار به جا و مناسب بود.

وی اظهار داشت: دشمن می‌خواهد ما برنامه موشکی خود را متوقف کنیم اما ما به کوری چشم دشمن بر اقتدار موشکی‌مان باز هم خواهیم افزود و این خواست مردم و مسئولین ما است .

امام جمعه حاجی آباد خاطرنشان کرد: از سوی دیگر حمله موشکی سپاه این پیام را برای رژیم صهیونیستی به همراه اذناب داشت که برنامه موشکی ایران شوخی نیست، ما در عرصه امنیت کشورمان با کسی شوخی نداریم و شعار هم نمی‌دهیم،این حمله موشکی در کشور محور وحدت شد و همه سلایق و جناح‌ها از این عملیات حمایت کردند.
مختاری با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در جمع دانشگاهیان وظایف اساتید دانشگاه را اساتید پروری و معلم پروری و نیروی انسانی برایتحولات پیش رو تحولات آینده کشور ما از دو حال خارج نیست یا با این استاد پروری شما ما از وابستگی خارج می شویم و دومین نقش و جوان امروز ما قدر استقلال امروز کشور را نمی داند زیرا از روزی که جشم باز کرده است کشور دارای استقلال بوده و ندیده دوران وابستگی را در دوران طاغوت مسئولین کشورباید کلام و حرفشان باید خارج از این مرزها کشیده می شد و تمام اقتصاد فرهنگ ما به دست بی گانگان بود جوان ما از روزی که چشم بازکرده نعمت استقلال مثل اکسی›ه در اختیارش بوده است.
مختاری در ادامه با اشاره به سند ۲۰۳۰ بیان داشت: ما نباید اجاز بدهیم که بی گانگان برای فرهنگ ، جوانان و دین ما نخسه بپیچند و بعضی ها می گویند اینها الزام آور نیست این حرف صحیح نیست هر بند از این سند که اجرا نشود یک امتیاز از ما کسر می شود، ما این ها را در برجام تجربه کردیم که آنها چکار کردند و خطوط قرمز رهبر را زیر پا گذاشتند و به هیچ کدام از تعهداتشان پایبند نشدند.
مختاری با اشار به سخنان اخیر استاندار هرمزگان در جمع مردم بخش احمدی اظهار کرد: ما به هیچ فردی اجاز نمی دهیم که در این شهرستان و استان هرمزگان به مقام معظم رهبری توهین کند ، اقای استاندار مگر همین شما نبودید که همیشه سخن از برجام میزدید وقتی برجام گره ای از اقتصاد کشور باز نکرد و رسوایی برجام به عرش آسمان رفت دیگر کلمه ای در مورد آن سخن نمی گویید و حالا از سند ۲۰۳۰دفاع می کنید.
مختاری خطاب به استاندار افزود: اقای استاندار شما مسئول شورای تامین این استان هستید در این زمان حساس و در این زمان حساس که باید نگران امنیت باشید و بستر امنیت وحدت عموم جامعه است حرفی بزنید که از دل وحدت بر می آید نه از سر تفرقه مردم امروز سئوال می کنند مگر مشکلات اجرایی و اقتصادی استان حل شده مگر ما در استان مشکل اشتغال نداریم و مگر قضیه واگذاری آلومینیم هرمزگان حل شده و قاچاق حل شدهکه استاندار ما مشغول بازی های سیاسی بشود.
مختاری تاکید کرد: استاندار باید تمام توانش را بگذارد برای حل مشکلات اقتصادی مردم و و شما وقتی برای این بازی های سیاسی ندارید باید برای جوانان اشتغال ایجاد کنید دولت در انتخابات به مردم وعده داده است و درود خدا بر آقای مرادی نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی که در مجلس از آلومینیم هرمزگان دفاع کرد .
وی در ادامه هفته قوه قضائیه را تبریک گفتند و بیان کردند: وظیفه قوه قضائیه اجرای عدالت در جامعه است و امروز آرزوی مردم ما برخورد با متخلفین است و وظیفه دیگران هم در مقابل قوه قضائیه تمکین به رای این قوه است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=64024

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.