امام جمعه موقت حاجی آباد با بیان اینکه عملکرد گمرک غیر قابل قبول است، افزود: متاسفانه تمامی قاچاق که به کشور وارد می شود از  مبادی زیر صلاح  است  تمام کامیون های کالای قاچاقی که گرفته شده همه اش با مجوز گمرک می باشد. ...

به گزارش پیارم، حجت الاسلام مختار صادقی امام جمعه موقت شهرستان حاجی آباد در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در نماز عید فطر اظهار کرد: امروز توطئه دشمن فشار اقتصادی و  نابود کردن ملت ایران است ولی غافل از اینکه این ملت عملکردشان نشات گرفته از عملکرد شعب ابی طالب است و هیچ گاه تن به خواست دشمن نمی دهند.

صادقی افزود: دولت و ملت برای رفع مشکلات با هم تلاش کنید و مردم هم از اصراف بپرهیزند، خداوند از اسراف بدش می آید .

وی بیان داشت: صاحبان مشاغل و کارآفرینان باید در بحث اشتغال ورود کنند و دولت مردان هم حامی تولید کننده گان و کارگاههای زود بازده را زیر ساختش فراهم کنند و معضل بیکاری را برطرف کنند.

امام جمعه موقت حاجی آباد تصریح کرد: در بحث اشتغال وام های خوبی دولت در نظر گرفته است اما در عمل باید به خوبی پیش برود نمی رود که باید دستگاههای نظارتی نظارت بیشتری داشته باشند.

صادقی تاکید کرد: کسانی که به امر تجارت مشغولند کالاهایی که در کشور نمونه اش داریم را وارد نکنند زیرا  کالای قاچاق کمر اقتصاد کشور را می شکند.

وی در ادامه بابیان اینکه عملکرد گمرک هرمزگان قابل قبول نیست افزود: متاسفانه تمامی قاچاق که به کشور وارد می شود از  مبادی زیر صلاح  است  تمام کامیون های کالای قاچاقی که گرفته شده همه اش با مجوز گمرک می باشد، شعار سال حمایت از کالای ایرانی است باید از قاچاق جلوگیری کرد.

خطیب نماز جمعه حاجی آباد، بیان داشت: باید در بحث وحدت ملی  احتمام جدی داشت و عده ای در فضای مجازی در صدد تخریب همدیگر هستند باید بحث های سیاسی را کنار گذاشت و به دنبال حل مشکلات مردم بود این مسائل فضای کشور ملتهب می کند.

صادقی با اشاره به گرفتاری‌های معیشتی و مالی مردم اظهار داشت: دولت، مسؤول اصلی رفع مشکلات اقتصادی و بیکاری در جامعه است و باید با اتخاذ تدابیر لازم، به وظایف خود عمل کند.

وی با بیان اینکه امروز حفظ وحدت میان مردم و مسؤولان امری است که هرگز نباید فراموش شود، بیان داشت: رفع مشکلات اقتصادی کشور به همت، تلاش و حمایت مردم و علاوه بر آن، اتخاذ تدابیر مناسب از سوی دولت و مسؤولان نیاز دارد و باید به این امور توجه شود.

امام جمعه موقت حاجی اباد اضافه کرد: هر چه وحدت میان مردم و مسؤولان و بدنه مدیریتی کشور با هم بیشتر باشد، بهتر و زودتر از مشکلات سربلند بیرون خواهیم آمد.

صادقی بیان کرد: مردم و نهادهای اجرایی و حاکمیتی و همه امروز باید با حمایت از کالای ایرانی، در راه شکوفایی اقتصادی ایران اسلامی و رفع مشکلات کشور قدم بردارند.

وی تصریح کرد: احزاب و جریان‌های سیاسی مخالفت با هم را کنار بگذارند و با وحدت تلاش کنند تا مشکلات مردم رفع شود.

امام جمعه موقت حاجی آباد افزود: مقام معظم رهبری در جمع نمایندگان مجلس گفتند شما نماینده‌ها بایستی عصاره فضایل ملت باشد لذا از خداوند متعال خواستار توفیق روزافزون و سعادتمندی این نظام مقدس در تمامی عرصه‌ها هستیم.

وی در ادامه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید بهشتی و ۷۲ تن از یارانشان به سالروز تأسیس قوه قضاییه اشاره کرد و توضیح داد: در هفتم تیرماه دفتر مرکزی حزب جمهوری اسلامی توسط منافقان مزدور منفجر و شهید بهشتی و یارانشان به درجه عظیم شهادت نایل گشتند.

امام‌جمعه موقت حاجی آباد توسعه عدالت را مهم‌ترین رکن قوه قضاییه دانست و تأکید کرد: قوه قضاییه سالم باید عدالت‌محور و عدالت‌خواه باشد.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=68251

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.