آنچه که اصلاح طلبان به تازگی به آن رسیده اند، شرکت مستقل در انتخابات ریاست جمهوری آینده است؛ به طوری که برنامه‌های آنها به این سمت پیش رفته است که کاندیدای مستقل در انتخابات آینده معرفی کنند. به گزارش پیارم به نقل از خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا، پس از کناره گیری عارف به ...

آنچه که اصلاح طلبان به تازگی به آن رسیده اند، شرکت مستقل در انتخابات ریاست جمهوری آینده است؛ به طوری که برنامه‌های آنها به این سمت پیش رفته است که کاندیدای مستقل در انتخابات آینده معرفی کنند.

image145074

به گزارش پیارم به نقل از خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا، پس از کناره گیری عارف به عنوان کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، به نفع روحانی و پیروزی روحانی در انتخابات، اصلاح طلبان از روحانی انتظار داشتند تا همه خواسته‌های آنها را محقق کند.
بزرگان اصلاحات به دنبال این انتخاب خیز تازه‌ای برای رسیدن به قدرت و سیاست برداشتند که تا حدی به خواسته‌های خود رسیدند.
از آنجایی که سران اصلاحات در فتنه ۸۸ نقش داشتند، یکی از خواسته‌های اصلاح‌طلبان در این میان آزاد شدن سران فتنه ۸۸ بود که دولت به این خواسته اصلاح‌طلبان تن نداده است.
در حقیقت با وعده‌هایی که دولت یازدهم در این زمینه داده و اقدامی در این راستا صورت نگرفته است، اصلاح طلبان پروژه عبور از روحانی را کلید زده اند و تا کنون جلسات متعددی در این زمینه برگزار کرده اند.
در این راستا اقدامات دیگری هم از جمله تشکیل حزب و لیست مستقل در انتخابات مجلس آینده از سوی اصلاح طلبان صورت گرفته است.
آنچه که اصلاح طلبان به تازگی به آن رسیده اند، شرکت مستقل در انتخابات ریاست جمهوری آینده است؛ به طوری که برنامه‌های آنها به این سمت پیش رفته است که کاندیدای مستقل در انتخابات آینده معرفی کنند.
این در حالی است که محسن رهامی، دبیرکل انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه ها نیز در گفتگو با آفتاب یزد گفته است: ما به بعضی از نصب ها و روش های اجرایی انتقاد داریم؛ اما این موضوع منافاتی با حمایت ما از روحانی ندارد.
رهامی در ادامه خطر برخی از رفتارها از سوی دولت را گوشزد کرده است این خطر وجود دارد که روحانی عقبه خود را از دست بدهد و ما انتظار داریم که دولت روحانی در چارچوب وعده‌هایی که داده است عمل کند.
به نظر می رسد اکنون منتقدان روحانی تنها از اصولگرایان نبوده و بسیاری از اصلاح‌طلبان نیز مخالفت‌های شدیدی با روحانی داشته اند و حتی در بحث گرانی نان، شاهد بودیم کهر سانه‌های اصلاح‌طلب در انتقاد از عملکرد دولت همصدا با اصولگرایان این اقدام دولت را نقد کردند

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=24314

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.