امام جمعه حاجی آباد محور شرارت در دنیا را امریکا دانست  افزود: شما هرجای عالم که نگاه بکنیم یک جنایت از امریکا است یک مظلوم کشی و حق کشی است یک طرف قصه پای آمریکایی ها انجا امریکا گیر است  عامل بی ثباتی در دنیا امریکا و مسئولین کشور امریکا است. ...

به گزارش  پیارم حاجی آباد، حجت الاسلام مختاری امام جمعه شهرستان حاجی آباد، در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم و تبریک هفته دفاع مقدس و با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در جمع دانشجویان علوم انتظامی اظهار کرد:نیروی انتظامی یک نیروی امنیت ساز و ما امنیت ایران را مدیون جانفشانی نیروهای نظامی هستیم.

مختاری افزود: عرصه عمل نیروی انتظامی به اندازه وسعت کل کشور است این یک کار سنگین و پر زحمت است نیروی انتظامی باید با  عزم جدی زمینه ارتباط عمومی با مردم را فراهم کند و مردم این نیرو را از خودشان بدانند.

وی بیان داشت: با توجه به اینکه عمل نیروی انتظامی پیش چشم مردم است لذا باید در نوع رفتار، سلوک و برخورد عزیزان نیروی انتظامی مواظبت ویژه ای در این زمینه داشته باشند، اقتدار همراه با احترام و توام با نرم خویی با افراد جامعه که پایبند به رعایت قوانین و مقررات هستند اما اشخاص قانون گریز و مجرم باید اقتدار نیروی انتظامی در دلشان واهمه بیاندازد.

امام جمعه حاجی آباد با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در جمع خبرگان بیان داشت:وظیفه اعضای خبرگان، ارتباط گیری با مردم و پای دل مردم نشستند و تبعین حقایق است.

مختاری  با اشاره به سخنان گستاخانه رئیس جمهور آمریکا گفتند: ترامپ انچه را که لایق کشورآمریکا بود نثار ملت و نظام ایران کرد، اما مسئولین کشور ما از هر عرصه تبلیغی که در اختیار دارند باید استفاده بکنند و واقعیت آمریکا را به جهان بشریت نشان بدهند.

وی محور شرارت در دنیا امریکا را آمریکا دانست  افزود: شما هرجای عالم که نگاه بکنیم یک جنایت از امریکا است یک مظلوم کشی و حق کشی است یک طرف قصه پای آمریکایی ها انجا امریکا گیر است  عامل بی ثباتی در دنیا امریکا و مسئولین کشور امریکا است.

مختاری یادآور شد: سال ۲۰۰۱ آمریکا لشکر کشی کرد به افغانستان پشت سرش بی ثباتی آمد نه امنیت نه توسعه اقتصادی و مظلوم کشی در عراق هم همین طور درسوریه و فلسطین هیچ کجای عالم نیست که امریکایی بورود پیدا کرده باشند آنجا ثبات و امنیت باشد محور تجاوز تعدی شرارت و بی ثباتی در تمام دنیا امریکا هست.

امام جمعه حاجی آباد تصریح کرد: مردم ما باید بدانند که امریکایی که ما با آن مواجه هستیم ضعیف ترین امریکای در این صد سال اخیر است، امریکا ۲۰ سال پیش به دنبال رقم زدن یک خاورمیانه جدید با سه محوریت سوریه ، عراق و لبنان بودند، تمام پول تجهیزات و امکانات و قدرت سیاسی خود را بکار گرفتند نتوانستند هیچ غلطی بکنند امروز نظام حاکم بر عراق سوریه و لبنان با ما همراه است نه با امریکا همین امریکا که در کشورها شاه ،رئیس جمهورو  نخست وزیر عوض می کرد الان شش سال است که با تمام امکانات در سوریه نتوانست غلطی بکند،امروز دست برتر منطقه  ایران در مقابل امریکا است.

مختاری افزود: گستاخی امریکایی ها در سازمان ملل و چه در جاهای دیگر مثل گربه ای است که در اتاق گیر افتاده است هر کس وارد بشود یک چنگ میزند این جنگ انداختن گربه از سر ترس نیست از سر ضعف آن است امریکا می داند ماهیت خود را از دست داده اند.

وی خطاب به مسئولین کشور گفت: چه در برجام و چه غیر برجام قرار نیست امریکایی ها هر غلطی می خواهند بکنند و ما در مقابل هیچ اقدامی نکنیم انها متعهد به تعهدهایی در قضیه برجام بودند انجام ندادند ما هر چه کوتاه بیایم انها روز به روز گستاختر می شوند و گستاخی امروزشان هم بخاطر کوتاه امدن های دیروز ماست .

خطیب نماز جمعه حاجی آباد بیان داشت: مقام معظم رهبری در زمینه برجام گلایه کردند چه در جلسات خصوصی و چه به مسئولین که در قضیه برجام درگیر بودند ، چرا در متن برجام عجله کردید که امروز انها هرچه دلشان بخواهد می توانند انجام بدهند ولی ما اگر تکان بخور می گویند نغض برجام است .

مختاری تصریح کرد:امروز آمریکا در قضیه برجام دوتا راهبرد  دارد یا راهبرد حفظ برجام با هزینه ایران  و خروج از برجام باز با هزینه ایران لذا مسئولین امر باید هشیار باشند نه خروج از برجام با هزینه ایران نه ماندن در برجام بر عهده ایران باشد.

وی افزود: کشورهای دیگری که در قضیه برجام  دخالت داشتند باید بیایند وسط میدان ماخذه کنند امریکا را و اروپایی ها هم در بدعهدی از امریکا چیزی کم نگذاشته است حرف میزنند اما عمل نمی کنند .

امام جمعه حاجی آباد خطاب به مسئولین بیان داشت: ما نمی گوییم برجام را برهم بزنید برجام سرجای خودش اگر انها خوب شدند و در مسیر قرار گرفتند و به تعهداتشان پایبند بودند خیلی خوب حالاکه امریکا و اروپا پای تعهدش نمی ایند شما برجام را از محاسبات کنار بگذارید .

مختاری ادامه داد: تا حالا که گره ای از مشکلات  کشور باز نشد باید تکیه کنید به لطف خداوند متعال و توان داخلی همین جوانانی که جنگ را اداره کردند همین ملتی که همه مشکلات بعد از جنگ را پشت سر گذاشتند امروزاماده اند به دولت کمک بکنند از همین جوانان ملت کمک بگیرد پای قدرتمند خودتان را کنار نگذارید که بخواهید از عصای بیگانگان  استفاده کنید .

وی افزود: کشور ما کشور دفاع مقدس است و دنیا ما را با دفاع مقدس می شناسد جوانان امروز ما هم کم از جوانان دفاع مقدس ندارند مثال شهید حججی از جوانان نثل سوم انقلاب اینها رویش های جدید انقلاب هستند.

مختاری گفت:در دفاع مقدس سه شاخصه اصلی به ما کمک کرد که اول اعتقاد به نصرت الهی دوم اقتدای به حضرت سید الشهدا صبر و جهادی که مورد تاکید امام حسین (ع) بود سوم عزم و ارده ملت و جوانان امروز هم وعده خداوند و هم اقتدا به سید الشهدا و هم عزم اراده در بین جوانان ما هست در کنار اینها ما یک نیروی نظامی مقتدر داریم که خواب دشمن را اینها آشفته کردند یک زهره چشم سپاه عزیز ما در برخورد با داعش باعث شد عربستان سعودی در حج امسال عقب بشیند .

امام جمعه حاجی آباد در پایان افزود: در استانه باز گشایی مدارس هستیم از زحمتکشان این عرصه هم تشکر می کنیم و فرهنگیان عزیز ما هم باید هم تراز با نظام و بستر سازان عرصه ظهور باشند باید خروجی آموزش و پرورش یک جوان فرهیخته مادب با اداب اسلامی و انقلابی باشد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=65226

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.