دادستان شهرستان حاجی آباد گفت: هشت نفر از طرفین درگیری در روستای درآگاه بخش مرکزی شهرستان حاجی آباد دستگیر و بازداشت شدند و در حال حاضر وضعیت روستا آرام است. علی اکبر ابراهیمی دادستان شهرستان حاجی آباد در گفت‌وگو با خبرنگار پیارم حاجی آباد، در مورد درگیری دسته‌جمعی در روستای درآگاه بخش مرکزی حاجی آباد ...

دادستان شهرستان حاجی آباد گفت: هشت نفر از طرفین درگیری در روستای درآگاه بخش مرکزی شهرستان حاجی آباد دستگیر و بازداشت شدند و در حال حاضر وضعیت روستا آرام است.

علی اکبر ابراهیمی دادستان شهرستان حاجی آباد در گفت‌وگو با خبرنگار پیارم حاجی آباد، در مورد درگیری دسته‌جمعی در روستای درآگاه بخش مرکزی حاجی آباد اظهار داشت: در درگیری رخ‌داده که حدود یک نفر از ناحیه سر زخمی شده و راهی بیمارستان شده است ، بلافاصله نیروی انتظامی در حین درگیری وارد عمل شد و درگیری را کنترل کرد و در حال حاضر امنیت در محل برقرار است.

وی با اشاره به دستگیری عاملین این درگیری افزود: افرادی که در این حادثه جراحت دیدند مداوا و مرخص شدند و هشت نفر از  از طرفین دعوا دستگیر و بازداشت و چهار نفر دیگر هم تحت تعقیب می باشند و در حال حاضر وضعیت روستا آرام است.

ماجرای درگیری

به گزارش پیارم، در حادثه نزاع دسته‌جمعی و تیراندازی با اسلحه شکاری در روستای درآگاه بخش مرکزی شهرستان حاجی اباد که بر سر انتخاب شوراها با هم مشکل داشتند و این درگیری ها ادامه داشته که در حال حاضر بر سر یک قطعه زمین که طرفین به صورت غیر قانونی تصرف کرده اند و دعوا بر سر این قطعه زمین بوده است.

دادستان حاجی آباد با ابراز اینکه درگیری اهالی ابتدا به‌صورت لفظی بوده است، تصریح کرد: شدت گرفتن درگیری‌های لفظی منجر به درگیری فیزیکی اهالی شده و نزاع دسته‌جمعی اهالی با اسلحه شکاری صورت می‌گیرد که در این درگیری هیچ کدام از طرفین با اسلحه زخمی نشده اند و آن فرد هم که زخمی شده است در اثر ضربه به سرش به وسیله سنگ بوده است.

وی با بیان اینکه درگیری‌های فیزیکی ابتدا با چوب و چماق و سنگ بوده است، عنوان کرد: در نهایت فردی از اهالی با اسلحه شکاری اقدام به تیراندازی می‌کند که منجر به زخمی شدن یکی از اهالی می‌شود در این در گیری دو ماشین آٖتش زده شده است.

ابراهیمی با اظهار اینکه مصدوم به بیمارستان شهید محمدی بندرعباس منتقل شدند، افزود: اکثر زخمی‌شدگان سطحی بوده‌اند که مرخص شده و یک نفر نیز که از ناحیه سر زخمی شده  بستری است.

وی با اشاره به ایجاد برقراری امنیت در اهالی توسط نیروی انتظامی شهرستان، خاطرنشان کرد: تعدادی از نزاع کنندگان نیز برای ایجاد امنیت  بازداشت شده‌اند و دادگستری شهرستان نیز با عوامل ایجادکننده درگیری برخورد قاطع انجام داده و تعدادی از آنها به زندان منتقل شده‌اند.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=67160

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.