فرمانده سپاه حاجی آباد از توزیع بسته های معیشتی طرح «نذر واره حسینی» به مناسبت فرا رسیدن تاسوعای حسینی خبر داد و گفت: این طرح هر ساله با طبخ ۷۲ دیگ به یاد ۷۲ شهید کربلا اجرا می شد، اما امسال با توجه به شیوع بیماری کرونا تصمیم گرفته شد تا در قالب اجرای طرح ...

فرمانده سپاه حاجی آباد از توزیع بسته های معیشتی طرح «نذر واره حسینی» به مناسبت فرا رسیدن تاسوعای حسینی خبر داد و گفت: این طرح هر ساله با طبخ ۷۲ دیگ به یاد ۷۲ شهید کربلا اجرا می شد، اما امسال با توجه به شیوع بیماری کرونا تصمیم گرفته شد تا در قالب اجرای طرح نذر واره حسینی صورت گیرد.

به گزارش خبرنگار پیارم، سرهنگ محمد میرزاده فرمانده سپاه حاجی آباد، درحاشیه توزیع بسته های معیشتی به مناسبت فرا رسیدن تاسوعای حسینی اظهار داشت: هر ساله طرح نذرواره حسینی به طبخ ۷۲ دیگر و توزیع غذا میان نیازمندان در تاسوعای حسینی اجرا می شد، اما با توجه به شیوع بیماری کرونا و قرارگرفتن شهرستان حاجی آباد در وضعیت هشدار امسال نیز بنا بر این شد تا در قالب بسته های معیشتی میان نیازمندان این طرح را اجرا کنیم.
وی در ادامه با تصریح اینکه امسال دومین سال متوالی است که به همت خیرین این طرح در حاجی اباد از سوی سپاه برگزار می‌شود، افزود: نیت خیر خیّرین از کمک به اجرای طرح نذرواره حسینی نیز این بوده که ۷۲ دیگ غذا به نیت ۷۲ تن طبخ شود، از این‌ رو ما نیز تعهد کردیم که در تاسوعای حسینی اجرایی کنیم.
سرهنگ محمد میرزاده خاطرنشان کرد: اجرای طرح نذر واره حسینی توسط سپاه حاجی آباد، دفتر امام جمعه، موکب شهید سالاری و اداره اوقاف برگزار شد.
فرمانده سپاه حاجی اباد همچنین در خصوص برگزاری برنامه های دهه نخست محرم خاطرنشان کرد: تمام ۱۰ شب در دهه نخست محرم برنامه‌های عزاداری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی نیز با سخنرانی علمای این شهر برگزار شده و خواهد شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=72087

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.