فرماندار حاجی آباد گفت: طرح اوقات فراغت فرصت خوبی است که همه دستگاهها در ایجاد نشاط و امید در بین مردم و به خصوص جوانان تلاش کنند. به گزارش پیارم حاجی آباد، جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان حاجی آباد به ریاست حمید جهانگیری فرماندار حاجی آباد و با حضور اعضای ستاد در سالن جلسات ...

فرماندار حاجی آباد گفت: طرح اوقات فراغت فرصت خوبی است که همه دستگاهها در ایجاد نشاط و امید در بین مردم و به خصوص جوانان تلاش کنند.
به گزارش پیارم حاجی آباد، جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان حاجی آباد به ریاست حمید جهانگیری فرماندار حاجی آباد و با حضور اعضای ستاد در سالن جلسات فرمانداری برگزار گردید.
حمید جهانگیری فرماندار حاجی آباد ضمن تشکر از اعضا جهت برگزاری جشن هفته جوان گفت: خیلی خوشحالم که با برگزاری این جلسه قرار است در مورد ساماندهی امور جوانان صحبت کنیم، از ابتدای امسال به مناسبت های مختلفی جشن های خوبی در جهت ایجاد نشاط در بین مردم و بخصوص جوانان برگزار گردید ، طرح اوقات فراغت نیز فرصت خوبی است که همه دستگاهها در ایجاد نشاط و امید در بین مردم و به خصوص جوانان تلاش کنند.

جهانگیری در بخش دیگری از سخنان خود گفت: توجه به جوان این آینده سازان کشور و توجه به رشد و شکوفایی آنها کمک خواهد کرد که آسیب های اجتماعی در بین آنها کم شود پس لازم است که برای رسیدن به چنین هدفی و داشتن جامعه ای سالم همه دستگاهها مشارکت و همکاری داشته باشند.

فرماندار حاجی آباد بیان داشت: شرایط و وضعیت کشور ما نسبت به سالهای قبل بسیار متفاوت است و دشمنان می خواهند از راه اقتصادی به کشور ما ضربه بزنند لذا ما باید همه امکانات را به کار ببریم و با آموزش های لازم به جوانان جلوی توطئه های دشمنان را بگیریم . در حوزه فرهنگ نیز دشمنان از راههای گوناگون وارد شدند اما با هوشیاری مقام معظم رهبری نتوانستند به کشور ما آسیبی وارد کنند ، همانطور که در هشت سال دفاع مقدس جوانان همین سرزمین نگذاشتند که حتی ذره ای از سرزمین ما به دست دشمن بیفتد قطعاً جوانان امروز نیز نخواهند گذاشت توطئه های دشمنان به نتیجه برسد.

نماینده عالی دولت در شهرستان حاجی آباد گفت: دستگاههای متولی طرح اوقات فراغت را با برنامه ریزی دقیق و مناسب پیگیری کنند و بحث پیشگیری از آسیب های اجتماعی نیز در برنامه های تابستان گنجانده شود که انشاءالله بتوانیم خروجی خوبی را از کلاسهای آموزشی طرح اوقات فراغت داشته باشیم.

حمید جهانگیری فرماندار حاجی آباد گفت: طرح اوقات فراغت فرصت خوبی است که همه دستگاهها در ایجاد نشاط و امید در بین مردم و به خصوص جوانان تلاش کنند.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=68044

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.