مدیر جهاد کشاورزی شهرستان حاجی آباد گفت:اجرای آبیاری تحت فشار در  اراضی و باغات شهرستان حاجی آباد در سال جاری شروع شد. به گزارش پیارم حاجی آباد ،محمدعلی علیپورگفت: سهمیه این شهرستان دو هزار هکتار می باشد که از این میزان ۶۰۰ هکتار در حال اجرا می باشد. علیپور افزود: میزان اعتبار دولتی که به صورت ...

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان حاجی آباد گفت:اجرای آبیاری تحت فشار در  اراضی و باغات شهرستان حاجی آباد در سال جاری شروع شد.

thumb_news (1)

به گزارش پیارم حاجی آباد ،محمدعلی علیپورگفت: سهمیه این شهرستان دو هزار هکتار می باشد که از این میزان ۶۰۰ هکتار در حال اجرا می باشد.

علیپور افزود: میزان اعتبار دولتی که به صورت بلا عوض کمک شایانی به بهره برداران  می شود ۸۵ در صد و سهم خودیاری از طرف کشاورزان ۱۵ در صد است وپیش بینی می شود مابقی تعهدات  تا پایان سال  به اتمام برسد.

وی با اشاره به بیشترین استقبال اجرای  آبیاری تحت فشارکه در اراضی زراعی صورت می گیرد،خاطر نشان کرد: تاکنون بالغ بر ۹ هزار هکتار از ۱۵ هزار هکتار اراضی و باغات اجرا شده است که معادل ۶۰ در صد اراضی قابل اجرامی باشد .

علیپور اذعان داشت: هدف از اجرای این پروژه تامین آب کافی برای ادامه زندگی گیاه –  افزایش کمی و کیفی محصولات- افزایش فرصت شغلی – جلوگیری از تخریب زمینهای کشاورزی و افزایش راندمان آبیاری می باشد.

مدیر جهاد کشاورزی حاجی آباد در ادامه گفت:با توجه به نقش و اهمیت آبیاری تحت فشار در بخش کشاورزی، به کشاورزان عزیز  توصیه می شود از این فرصت جهت اجرای آبیاری های نوین استفاده نمایند.

برچسب ها :

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=24491

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.