سخنان روز گذشته (سه شنبه) هاشمی رفسنجانی با واکنش معنا دار کاربران سک سایت اصلاح طلب قرار گرفت. به گزارش پیارم، به نقل از زیتون؛سخنان روز گذشته (سه شنبه) هاشمی رفسنجانی با واکنش معنا دار کاربران سک سایت اصلاح طلب قرار گرفت.هاشمی در دیدار با اعضای شورای راهبردی جبهه متحد اعتدال‌گرایان ایران اسلامی گفته بود:”دولت ...

سخنان روز گذشته (سه شنبه) هاشمی رفسنجانی با واکنش معنا دار کاربران سک سایت اصلاح طلب قرار گرفت.

به گزارش پیارم، به نقل از زیتون؛سخنان روز گذشته (سه شنبه) هاشمی رفسنجانی با واکنش معنا دار کاربران سک سایت اصلاح طلب قرار گرفت.هاشمی در دیدار با اعضای شورای راهبردی جبهه متحد اعتدال‌گرایان ایران اسلامی گفته بود:”دولت یازدهم، در حالی که مظلوم‌ترین دولت پس از انقلاب است و در عین حال به دلیل تدیّنی که دارد، نمی‌تواند عمق مشکلات به ارث برده را به مردم گزارش کند.”

نظرات کابران سایت اصلاحطلب فرارو در ذیل این خبر در نوع خود جالب و تامل بر انگیز بود.

در یکی از این نظرات فردی بنام لطفی نوشته است:”جناب هاشمی از پرونده کرسنت چه خبر؟ چرا نتیجه دادگاه لاحه به مردم گزارش نمیشود؟ حالا مردم نامحرم شدند؟؟در دولت قبل کیا بودن که میخواستن مدم رو نا امید کنن؟؟؟ ”

فردی ناشناس نیز نوشته :” درسته،زمان خاتمی اگر اشتباهی رخ میداد مردم تا این حد نسبت به دولت بد بین نبودندر اینجا تا اتفاقی رخ میده حتی طرفداران این دولت هم نا امید میشن چیزی که دوستان حتمن بهش توجه کنن اینه که منتقدان این دولت برای از بین بردن امید این مردم از گوجه هم نمیگذرن”

که این اظهار نظر توسط کاربر دیگری پاسخ داده شده بود. ناشناس در جواب ناشناس نوشته:” تو دولت قبل مگه از گوجه میگذشتید ؟؟؟”

واکنش ها به همین جا ختم نشد.فردی ناشناس در کامنت دیگری گفته است: خسته شدیم از شعار و شعار و شعار ..یکبار دیدید تو کشورهای دیگه همین دارغوز ابادای اطرافمون واسه دولتشون لقب بذارن..یکی میگه پاکترین دویت تاریخم..یکی مظلومترین ..یکی ..

شخص دیگری به نام مهرناز نیز نوشته:”نخیر. صفت مظلوم فقط برازنده مردم ایرانه و بس.”

فردی به نام محمد هم نوشته:”محمود احمدی نزاد هم می گفت دولت من پاکترین دولت ها است.؟؟ ”

یک شخص دیگر با عنوان ناشناس در کنایه ای تامل برانگیز گفته:” ظاهرا” دولت ها تو این کشور بر سرکار میان تا میزان مظلومیتشون اندازه گیری بشه ”

کاربری نیز در ذیل همین خبر در خبرگزاری فارس نوشته:”نه شکسته نفسی می فرمایید!! دولت های پنجم و ششم شما از این هم مظلومتر بودند! تعارف نکنید”

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=24318

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.