شهرستان حاجی آباد با توجه به ضرفیت ها و قرار گرفتن در مسیر جاده ترانزیتی ظرفیت احداث شهرک صنعتی را دارد و با رایزنی هایی که توسط مسئولین صورت گرفت  و موافقت برای صدور مجوز نخستین شهرک صنعتی خصوصی در حاجی آباد گرفته شد. به گزارش خبرنگار پیارم حاجی آباد، رامین آشوری ریئس اداره صنعت معدن ...

شهرستان حاجی آباد با توجه به ضرفیت ها و قرار گرفتن در مسیر جاده ترانزیتی ظرفیت احداث شهرک صنعتی را دارد و با رایزنی هایی که توسط مسئولین صورت گرفت  و موافقت برای صدور مجوز نخستین شهرک صنعتی خصوصی در حاجی آباد گرفته شد.

به گزارش خبرنگار پیارم حاجی آباد، رامین آشوری ریئس اداره صنعت معدن تجارت شهرستان حاجی آباد گفت: صدور این مجوز پس از انجام مراحل کارشناسی و طی روال قانونی و انجام استعلامات , توسط شرکت شهرک های صنعتی استان هرمزگان انجام شده است .

رامین آشوری بیان کرد: مجوز نخستین شهرک صنعتی خصوصی استان هرمزگان که در شهرستان حاجی آباد جهت احداث کارخانه دولومیت و فراوری آن  در حال انجام است .

وی ادامه داد: صدور این مجوز در حال پیگیری و استعلامها از سازمانها و اداره های ذیربط در حال انجام است که با حمایت و همکاری ادارات مربوطه انشاالله به زودی شاهد احداث کارخانه فراوری دولومیت در شهرستان باشیم.

رئیس اداره صنعت معدن تجارت بیان داشت: این شهرک صنعتی جهت احداث کارخانه دولومیت با سرمایه گذاری پنچ سرمایه گذار بخش خصوصی از کشورهای اروپایی برای فراوری معدن دولومیت در حاجی آباد ایجاد می شود.

اشوری افزود: با صدور این مجوز اجازه تاسیس شهرک صنعتی خصوصی و بهره برداری از آن پس از دریافت پروانه بهره برداری داده می شود.

آشوری با بیان اینکه ایجاد شهرکهای صنعتی خصوصی در راستای سیاستهای دولت مبنی بر تقویت و حمایت از بخش خصوصی و اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی است گفت : ایجاد شهرکهای صنعتی خصوصی در چارچوب قوانین و مقررات موجود انجام می شود.

وی ضمن تشکر از دیگر نهادها و ادارات شهرستان ازود: جهت راه اندازی این کارخانه نیازمند حمایت همه جانبه ادارات و نهاد های شهرستان و استان هستیم و با احداث شهرک صنعتی زمینه اشتغال ۳۴۰ جوان در شهرستان فراهم می شود.

آشوری در پایان گفت: امیدواریم به زودی در شهرستان شاهد احداث شهرک صنعتی باشیم و بتوانیم گامی در جهت اشتغال جوانان این شهرستان برداریم.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=65576

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.