صبحگاه مشترک بسیج دانش آموزی صبح امروز در دبیرستان حضرت زهرای(س) با حضور فرمانده سپاه و مدیر آموزش و پرورش و معاونین اموزش و پرورش شهرستان حاجی آباد برگزار شد. ...

به گزارش پایگاه خبری پیارم حاجی آباد، محمد میرزاده، فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج سپاه حاجی اباد در صبحگاه مشترک بسیج دانش آموزی ضمن تبریک هفته بسیج دانش آموزی با گرامیداشت یاد و خاطره دانش آموز شهید حسین فهمیده اظهار داشت: نقش دانش آموزان در دوران دفاع مقدس با تقدیم ۳۶ هزار شهید دانش آموز در کشور مثال زدنی است.

محمد میرزاده افزود : شهید فهمیده به ما درس آزادگی ، غیرت و ایثار داد و ما باید دنباله روی این الگوها باشیم.

آموزش و پرورش نباید با سیاست زدگی رسالت خود را به حاشیه ببرد

فرمانده سپاه حاجی آباد در ادامه با بیان کرد: آموزش و پرورش نباید با سیاست زدگی رسالت خود را به حاشیه ببرد، این دغدغه  دانش آموزان و اولیا آنهاست که اصلی ترین سرمایه مردم حاجی آباد سرمایه انسانی  است و امید خانواده ها به این سرمایه است.

میرزاده تصریح کرد: آموزش و پرورش باید به مسائل تربیتی و آموزشی را بیشتر مورد توجه قرار دهد که خدا را شکر تیم مدیریتی حاضر در آموزش پرورش شهرستان تیم توانمندی است و در همین راستا حرکت می کند.

وی در ادامه  دانش آموزان را به داشتن تحلیل قوی و بصیرت افزایی دعوت کرد و افزود: شما دانش آموزان موضوعات اجتماعی و سیاسی را کاملا واکاوی کنند و از گفتمان های موجود تحلیل عمیق داشته باشند.

فرمانده سپاه حاجی اباد همچنین از عدم معرفی امام جمعه حاجی اباد انتقاد کرد و از شورای سیاست گذاری ائمه جمعه در استان خواست هر چه سریعتر این امر مهم را انجام دهند.

میرزاده با اشاره به زمینه مذهبی قوی ولایت مداری شهرستان حاجی اباد هر چه معرفی امام جمعه به تاخیر بیفتاد قطعا نارضایتی مردم را به دنبال خواهد داشت.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=69106

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.