رئیس اداره تبلیغات اسلامی حاجی‌آباد گفت: در اعتکاف۱۳ رجب امسال، بیش از۴۰۰ نفر از مومنین خداجوی خواهر و برادر در این مراسم عبادی در این شهرستان شرکت کردند. حجت‌الاسلام جلیل درویشی امشب در گفت‌و‌گو با خبرنگارپیارم حاجی‌آباد اظهار داشت: اعتکاف سنت‌ حسنه‌ای است که در آیات‌ شریفه‌ قرآن‌کریم و روایات‌ معصومین(ع) برآن تاکید زیادی شده ...

رئیس اداره تبلیغات اسلامی حاجی‌آباد گفت: در اعتکاف۱۳ رجب امسال، بیش از۴۰۰ نفر از مومنین خداجوی خواهر و برادر در این مراسم عبادی در این شهرستان شرکت کردند.

حجت‌الاسلام جلیل درویشی امشب در گفت‌و‌گو با خبرنگارپیارم حاجی‌آباد اظهار داشت: اعتکاف سنت‌ حسنه‌ای است که در آیات‌ شریفه‌ قرآن‌کریم و روایات‌ معصومین(ع) برآن تاکید زیادی شده است.

این مسؤول، از حضور حداکثری شرکت‌‌کنندگان در مراسم معنوی اعتکاف به نسبت سال‌های گذشته خبر داد و افزود: این سنت نبوی امسال در۱۲ مسجد شهری و روستایی برپا شده بود و بیش از ۴۰۰ نفر از مومنین خداجوی در این مراسم عبادی در این شهرستان شرکت کردند که بخش عمده‌ای از این معتکفین را جوانان و خواهران تشکیل می‌دادند.

وی با بیان اینکه اعتکاف، پاداش بزرگی برای خداجویانی است که در این مدت از زرق‌ و‌ برق دنیا فارغ شدند گفت : امسال یقینا” اعتکاف ۱۳ رجب متمایزتر از سال‌های گذشته بود و بی‌شک پاداش بیشتری برای مومنین رقم خواهد خورد زیرا در ایام تعطیلات‌نوروزی که همه به دنبال تفریح و سرگرمی بودند، عده‌ای در مساجد خلوت‌گزیدند و با خدای خود به راز‌ و‌ نیاز پرداختند.

درویشی، اقامه نماز‌ جماعت، برگزاری گفتمان‌های‌دینی و پاسخگویی به شبهات مطرح‌شده از سوی معتکفین با حضور روحانیون و ادعیه خوانی با حضور مداحان و شخصیت‌های فرهنگی شهرستان، محافل انس با قرآن کریم و جلسات معرفتی از جمله برنامه‌های اعتکاف ۱۳ رجب امسال عنوان کرد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=67678

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.