بسیاری از چهره های اصلاح طلب در پاسخ به این سوال که فلسفه به وجود آمدن حماسه ۹ دی چه بود و چرا مردم به صورت خودجوش در برابر فتنه گران ایستادند، واکنش جالبی از خود نشان دادند که در ادامه در اختیار مخاطبان قرار داده شده است. به گزارش پیارم حاجی آباد به نقل ...

بسیاری از چهره های اصلاح طلب در پاسخ به این سوال که فلسفه به وجود آمدن حماسه ۹ دی چه بود و چرا مردم به صورت خودجوش در برابر فتنه گران ایستادند، واکنش جالبی از خود نشان دادند که در ادامه در اختیار مخاطبان قرار داده شده است.

به گزارش پیارم حاجی آباد به نقل از خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا، در آستانه حماسه ۹ دی، سالروز قیام مردمی علیه فتنه گران و اهانت کنندگان به ساحت مقدس امام حسین(ع) قرار داریم. از این رو به سراغ برخی چهره های شاخص اصلاح طلب رفتیم تا با آن‌ها در باره این حرکت خودجوش و عظیم مردمی صحبت کنیم.

بسیاری از چهره های اصلاح طلب در پاسخ به این سوال که فلسفه به وجود آمدن حماسه ۹ دی چه بود و چرا مردم به صورت خودجوش در برابر فتنه گران ایستادند، واکنش جالبی از خود نشان دادند که در ادامه در اختیار مخاطبان قرار داده شده است.

 

**سید عبدالواحد موسوی لاری عضو مجمع روحانیون مبارز در پاسخ به پرسش خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا  گفت: من در جاده هستم و نمی‌توانم صحبت کنم.

 

**عیسی سحرخیز از چهره های مطرح اصلاح طلب نیز در پاسخ به خبرنگار ما اظهار داشت: من الان در شرایطی نیستم که مصاحبه کنم و اگر توانستم تماس می‌گیرم.

 

**ماشاالله شمس‌الواعظین از روزنامه نگاران اصلاح طلب نیز در خصوص حماسه نهم دی ماه سال ۸۸ بیان کرد: من صحبت نمی‌کنم. نه تنها در این موضوع بلکه کلا صحبتی نخواهم کرد.

وی در پاسخ این سوال که ۹ دی حماسه ملی است و چرا نمی‌خواهید در این باره صحبت کنید،‌ ابراز داشت: اولا که ۹ دی حماسه ملی نیست و شما اسمش را گذاشتید حماسه ملی. روز ملی آن چیزی است که در درون من و شما و در تقویم آمده باشد. ثانیا این که من در هیچ زمینه ای صحبت نمی‌کنم.

 

**شهربانو امانی ، نماینده دوره های پنجم و ششم مجلس شورای اسلامی، نیز در واکنش به سوال خبرنگار ما گفت: من در جلسه هستم و در کل نیز وارد این مسائل نمی‌شوم.

وی در پاسخ به این سوال که به نظر شما آیا روز ۹ دی حماسه ملی بوده یا نه، ضمن خندیدن به سوال مطرح شده بیان کرد: در جلسه هستم و  معنای حماسه بزرگ یا کوچک را نمی دانم !

 

** زهرا اشراقی همسر محمد رضا خاتمی نیز در  این خصوص به خبرنگار ما گفت: من در این موضوع مصاحبه نمی‌کنم. البته کلا قصد مصاحبه کردن ندارم ولی به طور ویژه در این موضوع صحبت نخواهم کرد.

وی در ادامه در واکنش به این جمله که این موضوع با تمامی موضوعات فرق دارد، عنوان کرد: خیلی موضوعات در کشور با دنیا فرق می‌کند ولی من کلا مصاحبه نمی کنم.

 

** علیرضا بهشتی عضو فعال ستاد میرحسن موسوی از سران فتنه نیز در این رابطه در پاسخ به سوال خبرنگار راه دانا تصریح کرد: من در این باره صحبت نمی‌کنم و نظر خاصی هم ندارم.

 

** صادق زیبا کلام نیز در این راستا  بحالتی تمسخر آمیز در پاسخ به سوال مطرح شده، گفت: شما بروید ببینید ۲۵ خرداد جمعیت مردم بیشتر بود یا ۹دی !؟

 

** الهه کولایی فعال سیاسی اصلاح طلب به خبرنگار ما پاسخ داد: به هیچ عنوان صحبت نمی‌کنم.

 

** همچنین سعید لیلاز در واکنش به این سوال بیان کرد: من نمی‌توانم در این خصوص حرفی بزنم؛از کارشناسان سیاسی در این خصوص بپرسید.

 

** علی اسلامی پناه نماینده اصلاح طلب مجلس در دوره هفتم و هشتم، گفت: من الان صحبت نمی‌کنم.

 

** جمشید انصاری استاندار زنجان نیز که دارای گرایشات اصلاح طلبی است، در واکنش به سوال خبرنگار ما گفت: نه شما را می‌شناسم و نه در این باره صحبت می‌کنم.

برچسب ها :

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=24994

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.