مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان گفت: فرزندان ملت ایران در سپاه پاسداران در خط مقدم دفاع از انقلاب اسلامی و امنیت و ثبات کشور ایستاده‌اند. به گزارش پیارم به نقل از خبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت‌الاسلام عبدالرضا رستگار ظهر امروز در سخنانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه بندرعباس اظهار کرد: انقلاب ...
مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان گفت: فرزندان ملت ایران در سپاه پاسداران در خط مقدم دفاع از انقلاب اسلامی و امنیت و ثبات کشور ایستاده‌اند.

به گزارش پیارم به نقل از خبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت‌الاسلام عبدالرضا رستگار ظهر امروز در سخنانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه بندرعباس اظهار کرد: انقلاب اسلامی در شرایط حاضر بیش از هر زمان دیگری به صیانت و حراست و پاسداری نیاز دارد و شرایط پیرامونی ایرانی نیز گواهی بر ضرورت هوشیاری همه ما در مواجهه با توطئه‌های دشمنان است.

وی افزود: سپاه در خط مقدم دفاع از انقلاب اسلامی و ملت ایران و آرامش و امنیت کشور ایستاده است و اکنون دلیل اصلی دشمنی‌های استکبار با سپاه پاسداران نیز بدلیل دفاع موثری است که فرزندان ملت ایران در سپاه از امنیت، آرامش وثبات کشور می‌کنند.

مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان با اشاره به روحیه مردمی حاکم بر سپاه از زمان جنگ تاکنون، خاطرنشان کرد: سپاه در همه شرایط همدل، همراه و در خدمت به مردم بوده است و امام راحل (ره) با تدابیر هوشمندانه خود برای صیانت از انقلاب اسلامی، دستور تشکیل سپاه را صادر کردند.

حجت‌الاسلام رستگار ادامه داد: انقلاب اسلامی محکم و استوار و پوینده‌تر از هر زمان دیگری ایستاده است و این در حالی است که بسیاری از سران کشورهای مرتجع منطقه که با حمایت غربی‌ها بر سر کار بودند، اکنون سرنوشت مرگباری یافته‌اند و با خفت از اریکه قدرت کنار کشیده‌ شده‌اند.

وی یاد و خاطره شهید مطهری را نیز گرامیداشت و گفت: دشمن‌شناسی در سیره اخلاقی آن شهید بزرگوار جایگاه ویژه‌ای داشت و یکی از دلایل پیروزی انقلاب اسلامی نیز وجود شخصیت‌هایی نظیر شهید مطهری‌ها در کنار ملت ایران و امام راحل (ره) بود که بخوبی جامعه را از توطئه‌های پی در پی دشمنان آگاه ساخته و راه‌حل‌های عقلانی و منطقی برای آن ارائه می‌کردند.

مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان تصریح کرد: حضور با شکوه مردم در مراسم نماز جمعه نیز از دیگر نشانه‌های پویایی انقلاب اسلامی است که به برکت خون پاک و مطهر شهدا در حال حرکت به سمت تعالی است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=62187

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.