فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان گفت: سپاه و ظرفیت‌های مختلف آن و از جمله بسیج در خدمت تحقق اقتصاد مقاومتی است. به گزارش پیارم به نقل از  خبرگزاری فارس از بندرعباس، سردار رضا ترابی ظهر امروز در حاشیه نشست با جمعی از فرماندهان واحدهای مختلف بسیج در استان هرمزگان اظهار کرد: مقاومتی‌سازی اقتصاد کشورمان ...
فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان گفت: سپاه و ظرفیت‌های مختلف آن و از جمله بسیج در خدمت تحقق اقتصاد مقاومتی است.

به گزارش پیارم به نقل از  خبرگزاری فارس از بندرعباس، سردار رضا ترابی ظهر امروز در حاشیه نشست با جمعی از فرماندهان واحدهای مختلف بسیج در استان هرمزگان اظهار کرد: مقاومتی‌سازی اقتصاد کشورمان در برابر هجمه‌های دشمنان یکی از راهبردهای کلیدی نظام جمهوری اسلامی است.

وی افزود: از ۲۲ بهمن ۵۷ تاکنون دشمنان با ابزارها و روش‌های مختلف سعی در از پا درآوردن ملت ایران و ایجاد ناکارآمدی در لایه‌های مختلف نظام جمهوری اسلامی ایران بوده‌اند و در این راه از هیچ اقدام و جنایتی نیز فروگذار نبوده‌اند و وقتی فهمیدند که در عرصه نظامی و اطلاعاتی و امنیتی قادر به آسیب به ملت ایران نیستند، به دنبال توطئه‌های اقتصادی و فرهنگی رفته‌اند.

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان با بیان این که اکنون جهاد در دو عرصه فرهنگی و اقتصادی به شکلی واقعی در جریان است، خاطرنشان کرد: همه دلسوزان نظام جمهوری اسلامی و علاقمندان به انقلاب باید در این حرکت عظیم که رهبری معظم انقلاب اسلامی سال ۹۶ نیز مجددا به نام آن نام‌گذاری کردند، وارد میدان عمل شوند و به تولید و اشتغال در کشور کمک کنند.

سردار ترابی عنوان داشت: سپاه و همه ظرفیت‌های آن در خدمت به تحقق اقتصاد مقاومتی است و دستگاه‌های مختلف می‌توانند از ظرفیت‌های بسیج در قالب همکاری‌ها و طرح‌های مشترک استفاده کنند.

وی گفت: حفظ استقلال کشورمان در گرو توجه به مقوله اقتصاد است و بهترین راهکار برای اصلاح وضعیت اقتصادی کشور نیز مدل اقتصاد مقاومتی است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=61593

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.