امام جمعه موقت حاجی آباد:
امام جمعه موقت حاجی آباد با بیان اینکه سلامت جامعه در گرو حجاب و عفاف است ؛ افزود:حجاب اسلامی باعث کاهش بی بند و باری ، کاهش روابط جنسی و عدم رعایت آن باعث بهم خوردن کانون گرم خانواده ها  طلاق ، چشم چرانی ها ، قتل و...می شود. ...

حجت الاسلام مختار صادقی امام جمعه موقت حاجی آباد در خطبه های نماز عبادی و سیاسی این هفته ،گفت: رعایت تقوای الهی و توکل کردن به خداوند متعال در تمام امور یکی از نکاتی که در این زمینه حائز اهمیت است و اگر انسان در تمام امور پشتوانه خودش را خداوند متعال بداند خداوند او را کفایت می کند.

 

وی بیان کرد: اگر انسان به خداوند توکل کند محبوبیت و عزت هم بین خداوند و هم بین خلق خدا بوجود می آید و سبب افزایش استقامت در مقابل دشمنان می شود و  از خود اقتدار نشان می دهد و دارای افتخار هم است چرا که وصل به خداست و ترسی به خود راه نمی دهد.

 

صادقی ،خداوند متعال بهترین وکیل برای انسان دانست و افزود: اگر در امور زندگی اگر سرو کارتان به دادگاه بیافتدبه سراغ بهترین و ماهرتین وکیل می روید چرا که عالم مسایل حقوقی است و هر چه وکیل مقتدرتر باشد خیال شما راحت تر است و در امور دنیا آیا شما وکیلی بهتر از خداوند سراغ دارید؟

 

وی به مسئله حجاب و عفاف اشاره کرد و گفت: یکی از مسائل مهم در دین مبین اسلام بحث حجاب و عفاف است که سلامت جامعه در گرو حجاب و عفاف است و اگر حجاب بخاطر مسئولیت تکلیف شده برای انسان که خود به تنهایی اهمیت دارد.

 

امام جمعه موقت حاجی آباد به یکی از فواید رعایت حجاب اسلامی اشاره کرد و گفت: ایجاد آرامش روانی بین افراد جامعه یکی از فواید حجاب اسلامی است و وقتی زنان جامعه ما با حجاب کامل اسلامی در جامعه حرکت می کنند یک وقار ، سنگینی و متانت حاکم بر امور روابط اجتماعی و یک آرامش روحی و روانی می شود.

 

صادقی با بیان اینکه جلوگیری از تحریک جنسی یکی دیگر از فواید حجاب و عفات است ، اظهار کرد: اگر انسان حجاب خود را رعایت نکند و وارد جامعه می شود نگاه های بسیاری به سمت و سوی او میل پیدا می کند و این از لحاظ اجتماعی جامعه بهم می ریزد .

 

وی بیان کرد: رعایت حجاب و عفاف باعث کاهش تقاضای مد پرستی در خانم ها می شود وقتی چادر نباشد انواع مدها پوشیده می شود که هر کسی میخواهد پوششی داشته باشد بهتر از دیگری و با رنگ های متفاوت که این باعث بهم ریختن نظم جامعه می شود .

 

امام جمعه موقت حاجی آباد خاطر نشان کرد: حجاب اسلامی باعث کاهش بی بند و باری ، کاهش روابط جنسی و عدم رعایت آن باعث بهم خوردن کانون گرم خانواده ها  طلاق ، چشم چرانی ها ، قتل و…می شود.

 

انتهای پیام/

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=64255

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.