فرماندار حاجی آباد گفت: سقوط هواپیمای ایرانی توسط ناو آمریکایی سندی دیگر از جنایات شوم آمریکایی‌ها در منطقه بود. حمید جهانگیری کوهشاهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار پیارم حاجی‌آباد با اشاره به سالروز سقوط هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در سال ۶۷ توسط ناو آمریکایی اظهار داشت: در این روز شاهد یکی دیگر از جنایات شوم ...
فرماندار حاجی آباد گفت: سقوط هواپیمای ایرانی توسط ناو آمریکایی سندی دیگر از جنایات شوم آمریکایی‌ها در منطقه بود.

حمید جهانگیری کوهشاهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار پیارم حاجی‌آباد با اشاره به سالروز سقوط هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در سال ۶۷ توسط ناو آمریکایی اظهار داشت: در این روز شاهد یکی دیگر از جنایات شوم آمریکای جنایتکار بودیم، این کشوری که از گذشته تاکنون دستش به خون انسان‌های مسلمان آلوده است و این واقعه سندی دیگر از جنایات آمریکا در منطقه است.

وی با بیان اینکه کشور آمریکا در آستانه زوال و نابودی قرار گرفته است، افزود: دولتمردان آمریکایی خود نیز به این مسئله پی بردند که در دوران ترامپ، سیاست‌ها و بی‌برنامگی‌های دولت آمریکا، موجب به زمین خوردن آمریکا خواهد شد و می‌بینیم کسی رئیس جمهور این کشور شده که جز هوس‌بازی هدفی دیگر برای مردم کشورش در سر ندارد اما در مقابل به حول قوه الهی ملت فهیم ایران با داشتن رهبری مقتدر، آگاه و بیدار همه نقشه‌های شوم دشمنان را نقش بر آب خواهند کرد.

جهانگیری تصریح کرد: امروز ایران اسلامی با پرتاب موشک بر سر داعشی‌ها نشان داد که در مقابل هر قدرت بیگانه خواهد ایستاد و هر کس که علیه ملت ایران نقشه‌ای در سر داشته باشد با موشک‌های ایرانی مواجه خواهد شد.

به گفته فارس، هواپیمای مسافربری ایرباس ایران با ۲۷۵ نفر مسافر و ۱۶ خدمه پرواز در روز ۱۲ تیرماه ۶۷ از فرودگاه بندرعباس به مقصد دبی در حال پرواز بود که از سوی ۲ موشک آمریکایی در نزدیکی جزیره هنگام مورد هدف قرار گرفت و همه هموطنان به شهادت رسیدند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=64144

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.