ردار سلامی در گفت وگویی مطرح کرد سرگردانی آمریکایی ها در نگرش سیاسی برای تغییر در نقشه منطقه/ غلبه نظامی داعش در حال انهدام است جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: مطمئنا گروه تکفیری داعش به زودی از صفحه امنیتی – سیاسی منطقه پاک خواهد شد. به گزارش پیارم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه ...
ردار سلامی در گفت وگویی مطرح کرد

سرگردانی آمریکایی ها در نگرش سیاسی برای تغییر در نقشه منطقه/ غلبه نظامی داعش در حال انهدام است

سرگردانی آمریکایی ها در نگرش سیاسی برای تغییر در نقشه منطقه/ غلبه نظامی داعش در حال انهدام است

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: مطمئنا گروه تکفیری داعش به زودی از صفحه امنیتی – سیاسی منطقه پاک خواهد شد.

به گزارش پیارم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا سردار حسین سلامی،جانشین فرمانده  کل سپاه پاسداران در گفتگو باکُردتودی  گفت: آمریکا و غرب برای تغییر نقشه سیاسی منطقه خاورمیانه و جهان اسلام با شکست مواجه شده اند و در سطح سیاسی نیز با یک نوع استراتژی ناقص مواجه اند در نتیجه یک نوع ابهام و سرگردانی در نگرش سیاسی آمریکا به وجود امده است.

وی خاطرنشان کرد: اما در سطح میدانی موازنه قدرت به نفع مردم و نظام سوریه و عراق در جریان است به گونه ای که در ماه های اخیر مقاومت مردمی توانسته است هزینه های متعددی را بر گروه داعش تحمیل کند و ان ها را از مناطق مختلف عراق و سوریه بیرون برانند و بخشی از مناطقی که در تصرف و اشغال ان ها بود را بازپس بگیرند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: امروزه پدیده نظامی داعش در حال کنترل شدن و مهار شدن است و در حقیقت غلبه نظامی داعش در حال انهدام است؛ مطمئنا این گروه تکفیری از صفحه امنیتی – سیاسی منطقه پاک خواهد شد و این گروه که توسط آمریکا و برخی کشورهای منطقه حمایت می شوند دیگر نمی توانند به محملی برای تفرقه میان مذاهب اسلامی تبدیل شود.

سلامی گفت: مطمئنا بیداری اسلامی می تواند وحدت خوبی را به دشمنان اسلام نشان دهد همین بیدار شدن و وحدت جهان اسلام حول محور مقابله با تروریسم و افراطی گری است که ریشه های تفرقه را خواهد خشکاند.

انتهای پیام/

کلید واژه
لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=24643

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.