یک کارشناس علوم سیاسی گفت : سران فتنه ۸۸ خیانت در حق ملت و نظام کرده اند که اگر روزی صد بار هم اعدام شوند باز این مجازات برای آنها کم است .  به گزارش پیارم حاجی آباد به نقل از شبکه اطلاع رسانی هرمز ” سیده موسوی ” کارشناس علوم سیاسی در گفتگو با ...

یک کارشناس علوم سیاسی گفت : سران فتنه ۸۸ خیانت در حق ملت و نظام کرده اند که اگر روزی صد بار هم اعدام شوند باز این مجازات برای آنها کم است .

2802922_570

 به گزارش پیارم حاجی آباد به نقل از شبکه اطلاع رسانی هرمز ” سیده موسوی ” کارشناس علوم سیاسی در گفتگو با خبرنگار قشم آزاد ، با بیان اینکه سران فتنه به بهانه تقلب، بزرگترین خیانت را نسبت به امام ، انقلاب ، رهبری و شهداء را در پرونده سیاه خود به ثبت رساندند ، گفت : فتنه ۸۸ آزمونی بود که نقاب را از چهره ی سیاه برخی در داخل و خارج برداشت .

وی افزود : تحرک دوبار سران فتنه در داخل کشور می تواند سمی برای جامعه و پیشرفت جمهوری اسلامی ایران باشد و باید مردم و مسئولین تمام قد از تحرک دوباره این فتنه گران جلوگیری کنند .

این کارشناس سیاسی بابیان اینکه حماسه ۹ دی دست فتنه گران را رو کرد،تاکید کرد:چرا این مسئله با سکوت مسئولان ارشد دولت روبرو شده است.

وی گفت: سران فتنه با وجود این خیانت بزرگ را که با هدف براندازی نظام نیز انجام دادند؛ نه تنها از اقدام خائنانه خود اظهار پشیمانی نکردند بلکه در روزهای گذشته شاهد تحرکات دوباره آنها در کشور بوده ایم که هیچ واکنشی از طرف دولت برای جلوگیری از آنها دیده نشده است.

موسوی تصریح کرد : بدون تردید حماسه ۹ دی که با بصیرت مردم و وجود رهبری فرزانه حاصل شد،برگ زرین دیگری برای ملت ایران و بزرگترین رسوایی و شرمساری برای بدخواهان و دشمنان داخلی و خارجی شد.

این کارشناس سیاسی با بیان اینکه انقلاب اسلامی با خون شهداء بیمه شده است ، تاکید کرد : حکم و مجازات فتنه گران فراتر از حصر خانگی است و باید هرچه زودتر این مجرمان به مجازات واقعی رساند .

برچسب ها :

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=25018

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.