شهردارحاجی‌آباد گفت: محله گودکعنوئیه یکی از محلات محروم حاجی آباد می باشد که کار ساماندهی این محله در دستور کار شهرداری قرار گرفت و فاز اول محله گودكهنوئيه در دهه فجر به بهره برداری می‌رسد. ...

علیرضا حسن‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار پیارم حاجی‌آباد اظهارداشت: با توجه به هماهنگی انجام شده با فرمانداری، راه و شهرسازی و تمهیدات صورت گرفته از سوی شهرداری و شورای شهر در خصوص ارائه خدمات شهری به محلات کمتر توسعه یافته و قدیمی و ضرورت ایمن‌سازی، تامین، آزادسازی و تعریض معابر گودکهنوئیه حاجی‌آباد که یکی از سکونتگاه‌های غیررسمی است در راستای تسهیل عبور و مرور شهروندان در دستور کار شهرداری قرار گرفت.
وی افزود: متاسفانه در گذشته مالکین اراضی اینگونه محلات، شبانه و بدون در نظر گرفتن ضوابط شهری اقدام به ساخت منازل مسکونی می‌کردند و منازل مسکونی بدون در نظر گرفتن طرح تفکیکی و تفصیلی ساخته شده است.
حسن‌زاده ادامه داد: برای سامان بخشیدن به تمامی قسمت‌های محله گودکهنوئیه اعتبارات زیادی مورد نیاز است و هشت میلیارد ریال اعتبار مصوب در نظر گرفته شده که امیدواریم از سوی سازمان برنامه‌ریزی این مبلغ تخصیص داده شود تا قسمت اعظمی از مشکلات این محله را کاهش دهیم.
شهردار حاجی‌آباد تصریح کرد: طرح تعریض ۸۰درصد از خیابان‌های این محله با همکاری خوب مردم انجام شده، با حمایت مردم و ۱۲منازل مسکونی که در مسیر خیابان اصلی محله گودکهنوئیه قرار گرفته تخریب شده و امیدواریم تا دهه فجر بتوانیم فاز اول این محله به طول پانصد متر و عرض ۱۶متر به بهره‌برداری برسانیم.
وی اذعان داشت: مردم گودکهنوئیه از این اقدامات انجام شده به‌خوبی استقبال کردند و آنچه برای ما مهمتر از هر فعالیتی به ‌نظر می‌رسد، رضایت‌مندی مردم از عملکرد شهرداری و شورای شهر و مردم توقع و خواسته‌های بحقی دارند و قطعا اگر همکاری‌ها دو جانبه باشد همه مشکلات حل شدنی است

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=66642

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.