در چهل و یکمین سال انقلاب اسلامی ایران و اولین روز از دهه مبارک فجر زنگ گام دوم انقلاب در مدارس شهرستان حاجی آباد طنین انداز شد. ...

ُ صبح امروز با حضور حمید جهانگیری فرماندار حاجی آباد ُ امام جمعه محترمُ مدیران دستگاه های اجرایی و دانش آموزان زنگ انقلاب نواخته شد.

حمید جهانگیری فرماندار حاجی آباد با گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی ره و سردار شهید قاسم سلیمانی و شهدای انقلاب اسلامی و تبریک فرارسیدن دهه مبارک فجر اظهار کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی با وجود موانع و مشکلات و تحریم های اقتصادی ُ مردم با وحدت و یکپارچگی توطئه های دشمنان را خنثی کردند.
جهانگیری افزود: در طول ۴۰ سال انقلاب ایران اسلامی ُ به برکت انقلاب و زحمات نیروهای نظامی و امنیتی ُ ایران از ثبات و امنیت لازم برخوردار است.
فرماندار حاجی آباد ادامه داد: ملت ایران اسلامی به دنبال عزت هستند و به دنبال مادیات نیستند و تحریم ها علیه ایران اسلامی باعث رشد و پیشرفت کشور می شود ُ مردم و سرمایه گذاران پای کار آمدند و تحول جدیدی در حوزه اشتغال و تولید در کشور ایجاد شده است ُ با استفاده از ظرفیت های داخلی می توان به اهداف نظام رسید
نماینده عالی دولت در شهرستان عنوان کرد: با همت همه دستگاه های اجرایی و رهنمودهای امام جمعه محترم با رشد صد در صدی پروژه ها در دهه مبارک فجر امسال تعداد ۴۲ پروژه با ۱۱۷ میلیارد تومان افتتاح و به بهره برداری می رسد
وی با بیان اهمیت جهل ساله دوم انقلاب تصریح کرد: دهه فجر امسال با سالهای قبل متفاوت است و همه باید در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات دوم اسفند شرکت کنند بسیار سرنوشت ساز و مهم است و باید شرایط حضور حداکثری مردم فراهم شود ُ حضور حداکثری مردمی می تواند مشت محکمی به دهان یاوه گویان باشد.
وی خطاب به دانش آموزان گفت: شما دانش آموزان آینده سازان این سرزمین هستید و باید خوب درس بخوانید و از این امانت صیانت کنید.
در پایان از دانش آموزان در بخش های هنری و فرهنگی تجلیل شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=71177

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.