زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ۹۸ برای نیمسال دوم تحصیلی یعنی ورودی بهمن ماه ، برای مقاطع کارشناسی پیوسته و کاردانی ناپیوسته از ۲۸ آبان لغایت ۳۰ دی ماه و برای مقاطع کارشناسی نلپیوسته از ۳۰ آبان تا ۳۰ دی ماه و برای مقاطع کاردانی پیوسته از ۲ آذر الی ۳۰ دی ماه ...

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ۹۸ برای نیمسال دوم تحصیلی یعنی ورودی بهمن ماه ، برای مقاطع کارشناسی پیوسته و کاردانی ناپیوسته از ۲۸ آبان لغایت ۳۰ دی ماه و برای مقاطع کارشناسی نلپیوسته از ۳۰ آبان تا ۳۰ دی ماه و برای مقاطع کاردانی پیوسته از ۲ آذر الی ۳۰ دی ماه می باشد .

داوطلبان برای ثبت نام باید در زمان اعلام شده توسط روابط عمومی دانشگاه آزاد و سازمان سنجش به سایت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ۹۸ مراجعه کنند .

توجه داشته باشید قبل از مراجعه به سایت ، مدارک و اطلاعات مورد نیاز از قبیل اطلاعات مقطع تحصیلی قبلی ( رشته تحصیلی ، محل فارغ التحصیلی و معدل ) ، اطلاعات شخصی ( نام ، نام خانوادگی ، شماره شناشنامه ، تاریخ تولد ، کد ملی و … ) ، اطلاعات محل سکونت ( آدرس محل سکونت ، شماره تلفن ثابت ، شماره تلفن همراه ، کد پستی و … ) و اطلاعات رشته محل های مورد تقاضا که طبق دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ۹۸ کد رشته محل های مورد نظر خود را باید آماده کنند . هم چنین لازم است اصل مدارک خود را برای تسریع در روند ثبت نام از قبل آماده کرده باشید .

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد در نیمسال اول تحصیلی به صورت اینترنتی برگزار شد و داوطلبان پس از مراجعه به سایت می بایست کارت علاقه مندی مقطع خود را به صورت اینترنتی خریداری کرده و پس طی مراحل ثبت نام رسید ثبت نام را پرینت ( چاپ ) گرفته و تا ثبت نام حضوری در صورت قبولی نزد خود نگه دارید اما مطابق اطلاعیه سازمان سنجش ثبت نام در نیمسال دوم تحصیلی به صورت حضوری برگزار می شود .

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=70993

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.