به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پیارم،حمید جهانگیری فرماندار حاجی آباد به همراه رییس اداره صنعت ُ معدن و تجارت و رییس اداره تعاونُ کار و رفاه اجتماعی شهرستان از کارخانه الکل سازی بازدید نمود. فرماندار حاجی آباد در این بازدید گفت: کارخانه الکل سازی مذکور با دستور و پیگیری های استاندار محترم که از سال ...

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پیارم،حمید جهانگیری فرماندار حاجی آباد به همراه رییس اداره صنعت ُ معدن و تجارت و رییس اداره تعاونُ کار و رفاه اجتماعی شهرستان از کارخانه الکل سازی بازدید نمود.
فرماندار حاجی آباد در این بازدید گفت: کارخانه الکل سازی مذکور با دستور و پیگیری های استاندار محترم که از سال ۹۴ به دلیل مشکلاتی به حالت تعطیل درآمده بود به چرخه تولید بازگشت.
جهانگیری افزود: پس از ورود ویروس کرونا به کشور در تلاش هستیم تا برای پیشگیری و تامین نیاز استان اقداماتی انجام دهیم تا بتوانیم از گسترش هرچه بیشتر این بیماری جلوگیری کنیم.
وی با تاکید بر تولید و تامین الکل مورد نیاز شهرستان گفت: تولید روزانه این کارخانه شامل ۷ هزار لیتر الکل طبی و ۲۵۰۰ لیتر الکل صنعتی خواهد بود و در حال حاضر ظرفیت اشتغال این کارخانه به صورت مستقیم تعداد ۱۵ نفر است
گفتنی است پس از بازدید از خط تولید این کارخانه مشکلات تولید این کارخانه بررسی و دستورات لازم جهت برطرف نمودن آنها داده شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=71601

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.