روز نهم دی در واقع روز نه گفتن ملت ایران به سران فتنه و آری گفتن به نظام اسلامی و بیعت مجدد مردم با آرمان های والای حضرت امام خمینی(ره) و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی است. ...

حجت الاسلام شریفی امام جمعه شهرستان حاجی آباد در گفتگو با خبرنگار پیارم، بزرگداشت ۹ دی به‌عنوان یکی از روزهای ماندگار تاریخ انقلاب تاکید کرد و گفت: برای درک بهتر اهمیت این روز باید ماهیت فتنه سال ۸۸ بررسی شود.

وی به تبیین ماهیت فتنه سال ۸۸ پرداخت و با بیان این‌که این فتنه نشانگر همکاری دشمنان با سران فتنه و همراهی فتنه‌گران با اهداف دشمنان بود و روشن است که هدف نهایی دشمنان، براندازی نظام اسلامی است، تصریح کرد: فتنه سال ۸۸ کودتا علیه اسلامیت و جمهوریت نظام اسلامی بود.

امام جمعه حاجی آباد با تاکید بر این‌که فتنه سال ۸۸ برای مقابله با ارزش‌های اسلام و انقلاب بود و دشمنان داخلی و خارجی، اصل نظام را نشانه گرفته بودند، گفت: مردم با خلق حماسه ۹ دی فتنه بزرگی را خاموش کردند.

وی با بیان این‌که حماسه ۹ دی ثمره روشنگری‌های مقام معظم رهبری و بصیرت ملت انقلابی است، افزود: ماهیت فتنه سال ۸۸ سرنگونی جمهوری اسلامی و قیام علیه ارزش‌ها بود ولی ماهیت ۹ دی حمایت از هویت و آرمان‌های انقلاب و دفاع از ولایت‌فقیه و ارزش‌های اسلامی بود.

حجت الاسلام شریفی افزود:حماسه ۹ دی، نماد عزّت، استقلال و بصیرت مردمی است که تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمان‌های انقلاب ایستاده اند و با صدای رسا اعلام کردند که اگر دشمن در برابر دین آنها بایستد در برابرتمام دنیای آنها خواهند ایستاد.

وی بیان داشت: روز نهم دی ماه در تاریخ انقلاب اسلامی با عنوان روز«بصیرت»تبدیل به یوم الله و ماندگار شد و در این روز ماندگار و تاریخی ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی، حماسه ای دیگر آفرید و دشمنان خدا و دینش را مأیوس و ناامید ساخت و قلب امام زمان (عج) و نائب بر حقش حضرت آیت الله العظمی خامنه ای(دامت برکاته)را شاد کرد.

امام جمعه حاجی آباد تصریح کرد: می توان گفت نهم دی، روز خروش ملت ایران و آشکار ساخت دست ایادی استکبار در برابر اهانت ها و حرمت شکنی های عده ای غافل و یا مزدور وابسته به اجانب نسبت به مقدسات در روز عاشورای حسینی و در واقع روز نه گفتن ملت ایران به سران فتنه و آری گفتن به نظام اسلامی و بیعت مجدد مردم با آرمان های والای حضرت امام خمینی(ره) و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام شریفی با بیان این‌که ماهیت فتنه غبارآلودگی است و تشخیص حق و باطل را سخت می‌کند، لذا امیرالمومنین حضرت علی (ع) در خطبه ۵ نهج‌البلاغه مردم را در زمان فتنه به پناه بردن به کشتی نجات هدایت می‌کند، گفت: تبعیت از رهبر جامعه اسلامی تنها راه نجات در دوران فتنه است.

این مسئول با بیان این‌که ۹ دی، انقلاب اسلامی را واکسینه کرد و به یک روز ماندگار تبدیل شد، افزود: اهمیت بزرگداشت این روز به اندازه اهمیت بزرگداشت ۱۳ آبان و ۲۲ بهمن است و بهتر است ۹ دی را انقلاب سوم بدانیم.

وی به حوادث آبان‌ماه هم اشاره کرد و با بیان این‌که در این حوادث هم دشمن در صدد توطئه و تخریب بود، تصریح کرد: این توطئه هم با هدایت رهبر معظم انقلاب و بصیرت مردم خنثی شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=71027

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.