امام جمعه شهرستان حاجی آباد گفت: اعلام روز جهانی قدس توسط امام خمینی (ره) در واقع خط بطلان کشیدن بر رژیم جعلی اسرائیل جنایتکار است. ...

ابراهیم شریفی امام جمعه شهرستان حاجی آباد در گفتگو با خبرنگار پیارم اظهار کرد: قدس عزت جامعه اسلامی بوده و باید تمام مسلمانان جهان خشم خود را در مقابل رژیم جعلی اشغالگر اسرائیل اعلام کنند.

وی خاطر نشان کرد: قدس عزت جامعه اسلامی بوده و باید تمام مسلمانان جهان خشم خود را در مقابل رژیم اشغالگر اسرائیل اعلام کنند وتجلیل از روز جهانی قدس مربوط به هیچ قوم، مذهب و نژاد خاصی نبوده و همه مسلمانان جهان وظیفه دارند که وارد حمایت از قدس شوند.

امام جمعه حاجی آباد یادآور شد آخرین جمعه ماه مبارک رمضان که مصادف با روز جهانی قدس است، مردم مسلمان وظیفه دارند که با شعار مرگ بر اسرائیل خشم خود را نسبت به این رژیم اشغالگر نشان دهند.

خطیب نماز جمعه حاجی آباد ادامه داد قدس قبله اول مسلمانان جهان بوده که مرز و جغرافیای خاصی را هم مربوط نمی‌شود از ۷۲ سال به این طرف است که مردم مظلوم فلسطین مورد تجاوز بی‌رحمانه رژیم اشغالگر اسرائیل قرار گرفته و مسلمانان باید خشم خود را در روز قدس اعلام کنند.
وی افزود: روز جهانی قدس، نقطه عطفی در مبارزات ملت فلسطین مقابل رژیم اشغالگر قدس شد و به تاریخچه طولانی این مبارزه، اصالت بخشید و این روز، بزرگترین نماد همدلی و همزبانی امت اسلام در برابر رژیم غاصب و صهیونیستی است.
امام جمعه حاجی آباد گفت: مردم مسلمان ایران باید در روز قدس علاوه بر نشان دادن خشمشان نسبت به رژیم اشغالگر قدس، اراده خود را برای دفاع از مردم سوریه و بحرین به نمایش بگذارند.
حجت الاسلام شریفی افزود: اسرائیل ویروسی است که به جان مردم بی دفاع فلسطین افتاده است و باید شر این ویروس برای همیشه کنده شود و در این خصوص همه مسلمان جهان با مردم فلسطین هم صدا بوده و بایستی همه جهان اسلام برای آزادی قدس که قبله اول مسلمانان است، متعهد شوند.
وی در پایان اضافه کرد: قطعاً مردم مسلمان ایران باید روز قدس امسال را چند‌وجهی برگزار کنند و علاوه بر نشان دادن خشمشان نسبت به رژیم اشغالگر قدس، اراده خود را برای دفاع از مردم سوریه و بحرین به نمایش بگذارند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=71731

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.