معاون برنامه ریزی فرمانداری حاجی آباد گفت: روابط عمومی ها در برقراری ارتباط و افزایش آگاهی مردم از نحوه فعالیت های مدیران و ادارات نقش مهمی دارند که باید با استفاده از ابزارهای جدید اطلاع رسانی به سمت روابط عمومی الکترونیک حرکت کرد. به گزارش پیارم، مهندس بهنام کریمی، معاون برنامه ریزی فرمانداری حاجی آباد، ...

معاون برنامه ریزی فرمانداری حاجی آباد گفت: روابط عمومی ها در برقراری ارتباط و افزایش آگاهی مردم از نحوه فعالیت های مدیران و ادارات نقش مهمی دارند که باید با استفاده از ابزارهای جدید اطلاع رسانی به سمت روابط عمومی الکترونیک حرکت کرد.

به گزارش پیارم، مهندس بهنام کریمی، معاون برنامه ریزی فرمانداری حاجی آباد، در نشست با اصحاب رسانه و روابط عمومی های ادارات تاکید کرد: روابط عمومی ها و رسانه ها با یک رویکرد مشترک اطلاع رسانی در جهت ارتقـای سـطح آگاهی مردم و مخاطبان ، همواره نیاز به تعامل و پویایی بیشتر در حوزه هـای اطـلاع رسـانی مشترک دارند.

کریمی افزود: متاسفانه در برخی از ادارات انتظارات مدیران از روابط عمومی سطحی و در حد عکس گرفتن و درج اخبار بر روی برد است در حالیکه روابط عمومی بازوی توانمند، پرتحرک و مشاور قوی برای سازمان و مدیر است.

وی ارتباط با مردم، رسانه ها، دستگاههای اجرایی، نحوه پیگیری مصوبات جلسه، برگزاری جلسات را از جمله وظایف روابط عمومی برشمرد.

کریمی اضافه کرد: به روز بودن، ایجاد تحرک، جریان سازی، ارتباط با دیگر سازمان ها و هنر کاهش مسایل اجتماعی از دیگر وظایف روابط عمومی است.

وی با بیان اینکه هیچ چیزی نباید از دید تیزبین روابط عمومی پنهان بماند اظهار کرد: مسوولان و کارشناسان روابط عمومی ادارات باید همواره با رصد رسانه های نوشتاری، دیداری و شنیداری مطالب و مسائل روز را به صورت دسته بندی به مدیر سازمان ارایه کنند.

کریمی گفت: با پیشرفت فناوری امروز شبکه های اجتماعی فراگیر شده که نیاز است روابط عمومی ادارات گروهی در این شبکه ها حضور پیدا کرده و مطالب آموزنده و تجربیات خود را در کار به اشتراک گذارند.

در ادامه جلسه مسئولین روابط عمومی های ادارات شهرستان ، مشکلات و پیشنهادات خود را در جهت بهبود وضعیت اطلاع رسانی در شهرستان و افزایش ارتباط با مردم بیان و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=67997

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.