رفتارهای اسلام ستیزانه غرب در برابر جهان اسلام مسئله تازه‌ای نیست و آنچه که از زبان ترامپ، در‌خصوص تغییر پایتخت رژیم اشغالگر به قدس گفته شد، توهین بزرگی به جهان اسلام است. رفتارهای اسلامستیزانه ، دوگانه و خصمانه غرب در برابر جهان اسلام مسئله تازه‌ای نیست و آنچه که از زبان ترامپ، این تازه به ...
رفتارهای اسلام ستیزانه غرب در برابر جهان اسلام مسئله تازه‌ای نیست و آنچه که از زبان ترامپ، در‌خصوص تغییر پایتخت رژیم اشغالگر به قدس گفته شد، توهین بزرگی به جهان اسلام است.

رفتارهای اسلامستیزانه ، دوگانه و خصمانه غرب در برابر جهان اسلام مسئله تازه‌ای نیست و آنچه که از زبان ترامپ، این تازه به دوران سیاست رسیده در‌خصوص تغییر پایتخت رژیم اشغالگر به قدس گفته شد، توهین بزرگی به جهان اسلام، قبله مسلمین وبیت‌المقدس است که در هفته وحدت و همزمان با میلاد نبی اکرم (ص) بسیار حساب شده اعلام شد. این رفتار توهین‌آمیز آنچنان بازتاب تکان دهنده‌ای در دنیا داشت که غیرمسلمانان و کشورهایی چون کره‌شمالی هم در برابر این سخن موضع گرفته و رژیم اشغالگرقدس را بی‌مقدار و کوچک و بی‌ارزش خواندند .

بعداز پیروزی شکوهمند انقلاب‌اسلامی و خروج دولت و ملت ایران از سرسپردگی آمریکا و اسراییل رفتارهای خصمانه و تحریم‌های ظالمانه‌ای علیه ایران وضع شد و هشت سال دفاع مقدس در برابر رژیم تا بن دندان مسلح عراق و حمایت‌های مادی و معنوی اروپا وامریکا و …. ترور شخصیت‌های انقلابی و سیاسی و مذهبی در سال‌های بعداز انقلاب تا جایی پیش‌رفت که کینه و عداوت این دولت‌ها پیشرفت‌های موشکی و هسته‌ای ایران اسلامی را تاب نیاورده و دست به ترور دانشمندان هسته‌ای وسرداران برجسته سپاه و ارتش زدند.

این رفتارهای وحشیانه و غیرانسانی نشان می‌دهد که حقوق بشر فقط شعاری زیبا و کادو پیچ شده برای آمریکا و انگلیس و فرانسه و… است و سایرکشورهای مسلمان و غیرمسلمان دیگر شامل برخورداری از حقوق بشر نبوده و نیستند و هیچ‌گاه این رفتارها و ترورهای نافرجام و ددمنشانه به هیچ دادگاه عادل و بی‌طرفی ارجاع داده نشد و مجرمان و بانیان واقعی این ترورها محاکمه و مؤاخذه نشدند چرا که هدف و مقصد ازبین بردن ایران‌اسلامی و نظام مقدسی بود که برای حفظ و احیای آن هزاران جوان و نوجوان، صدها زن و مرد کرد و بلوچ ،شیعه وسنی برای ثبات انقلاب و آرمان‌هایش جان دادند، خون دادند وآوارگی کشیدند، تحریم‌ها را تحمل کردند تا حتی یک وجب ازاین آب و خاک مقدس به دست نااهلان و دشمنان نیافتد.

امروز در کمال ناباوری شاهد رفتارهای خصمانه‌ای هستیم که در دوران پسابرجام از سران آمریکایی و اسراییلی علیه ایران‌اسلامی سر‌می‌زند و متناقض با هر نوع دموکراسی ، مردم‌سالاری و حکومتی است، دخالت در امور داخلی کشورها وسلب کردن فعالیت‌های هسته‌ای و فناوری‌های نوین در جهت مصارف پزشکی، صنعتی و … نشان دهنده این مسئله است که غرب پیشرفت‌های تکنولوژیکی و هسته‌ای و تجهیزات موشکی و نظامی ایران را تاب نیاورده و از هر حربه و شگردی برای متوقف ساختن پیشرفت‌ها و تولیدات داخلی استفاده می‌کند. اما باید قاطعانه به این ساده‌اندیشان کوردل گفت: رهبران جهان اسلام به محوریت ایران اسلامی و ولایت فقیه منتظر فرصتی هستند تا رژیم اشغالگرقدس اندکی پایش را از گلیم کوتاه و آب رفته‌اش درازتر کند آن‌وقت وحدت و همدلی جهان‌اسلام تکلیف این قدرت‌های زیاده‌خواه دنیا را یکسره کرده و در صورت هر گونه تعرض و شیطنت آنچنان تودهنی و جوابی خواهند خورد که خاطره ننگین گروهک داعش و سرکرده‌های این تکفیری‌ها در زیر خروارها خاک باردیگر زنده شود.

امروز ایران اسلامی به مدد خون پاک شهیدان احمدی روشن و شهریاری‌ها و شجاعت و دلاوری شهید حججی‌ها و سردار سلیمانی‌ها آنچنان از قدرت و صلابت و اقتداری برخوردار است که اجازه هیچگونه دخالت، تعرض و جفتک‌پرانی سیاسی و نظامی را به هیچ قدرت و ابرقدرتی نمی‌دهد، همان‌گونه که عراق و سوریه از لوث وجود داعشیان پاکسازی شد در صورت یاوه‌گویی  غرب دنیا را از وجود ناپاک اسراییل وسایر هم پیمانانش پاک خواهد‌کرد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=66271

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.