حمید جهانگیری فرماندار حاجی آباد گفت: ویروس کرونا از لحاظ مرگ و میر و شرایط روحی, روانی, اجتماعی, فرهنگی و اقتصادی خسارات زیادی به مردم زده است در حالی که همه این آثار سخت و دشوار می تواند با رعایت پروتکل های بهداشتی ایجاد نشود. ...

به گزارش پیارم حاجی‌آباد, حمید جهانگیری فرماندار حاجی آباد اظهار کرد :به دلایل متعددی میزان رعایت پروتکل های بهداشتی کاهش یافته است و این موضوع تهدید شیوع کرونا را در بردارد .

جهانگیری بیان کرد: چارچوب ها و رنگ بندی های کرونایی مشخص است بنابراین رعایت پروتکل های بهداشتی باید از روزمرگی خارج شود.

وی خاطر نشان کرد: نظارت ها باید با حضور میدانی, برخورد مستمر و اعمال قانون صورت گیرد.

فرماندار حاجی‌آباد ادامه داد: مردم هنگام حضور در فروشگاه ها, نانوایی ها و ادارات ضمن استفاده از ماسک، فاصله اجتماعی را رعایت نمایند و مدیران دستگاه‌های اجرایی و متصدیان فروشگاهها و نانوایی ها جهت کاهش مراجعه و رعایت پروتکل های بهداشتی راهکارهایی را اتخاذ و اطلاع رسانی نمایند.

جهانگیری با بیان اینکه برگزاری تجمعات و حضور در مراسمات شادی و عزاداری همواره از مهمترین عوامل بالا رفتن آمار ابتلا به کرونا است افزود: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فرهنگ سازی در خصوص عدم برگزاری مراسمات شادی و عزاداری با استفاده از ظرفیت‌ دستگاه‌های فرهنگی ورود کند.

وی با اشاره به نقش مردم در کنترل کرونا گفت: تا زمانی که مردم همکاری مطلوبی در کنترل ویروس و رعایت پروتکل های بهداشتی نداشته باشند و کماکان شاهد برگزاری مراسمات شادی و عزاداری و حضور در تجمعات باشیم نمی‌توانیم امیدوار به کنترل ویروس و تغییر وضعیت شهرستان باشد .

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=72774

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.