رزمایش الی بیت المقدس بسیجان حاجی آباد با هدف ارتقای توان و آمادگی رزمی گردان های واکنش سریع بیت المقدس، نمایش اقتدار، وحدت و همدلی در منطقه گلزار حاجی آباد برگزار شد. به گزارش پیارم حاجی آباد، سروان میرزاده ، فرمانده ناحیه مقاومت حاجی آباد در آغازین لحظات شروع تمرینات تاکتیکی گردان الی بیت المقدس ...

رزمایش الی بیت المقدس بسیجان حاجی آباد با هدف ارتقای توان و آمادگی رزمی گردان های واکنش سریع بیت المقدس، نمایش اقتدار، وحدت و همدلی در منطقه گلزار حاجی آباد برگزار شد.

به گزارش پیارم حاجی آباد، سروان میرزاده ، فرمانده ناحیه مقاومت حاجی آباد در آغازین لحظات شروع تمرینات تاکتیکی گردان الی بیت المقدس حاجی آباد اظهار کرد : این رزمایش با تمرینات تاکتیکی امداد و نجات،  آموزش های مدیریت و کنترل بحران و گشت های محله محور ، تمرین و آموزش و ارتقا توان رزمی نیروهای گردان الی بیت المقدس در ماموریت های امنیتی و رزمی با حضور بسیجیان شهرستان حاجی آباد برگزار شد .

وی به تمرینات اجرا شده در این رزمایش دو روزه اشاره و خاطرنشان کرد: ازجمله تمرینات در این رزمایش می‌توان به تمرینات دفاع از کوی و برزن و برقراری امنیت، ایجاد تورهای ایست و بازرسی و کنترل معابر وصولی و حفاظت از مراکز حساس مهم و قابل حفاظت، ایجاد آمادگی در بین اعضای گردان جهت اجرای عملیات آزاد سازی اشاره کرد.

محمد میرزاده افزود: رزمایش الی بیت المقدس بر اساس تهدیدات فرضی طراحی شده و در یک صحنه واقعی اجرا و عملیاتی می شود.

فرمانده سپاه حاجی آباد ادامه داد: در مرحله اول این رزمایش جذب، سازماندهی، آموزش و سازمان دهی یک  گردان بیت المقدس را خواهیم داشت و در مرحله دوم این رزمایش سازماندهی و استقرار در منطقه، امداد و نجات و عملیات تاخیری است که توسط گردان بیت المقدس حاجی آباد  اجرا و موجب یاس و نا امیدی دشمنان خواهد شد.

میرزاده با تأکید بر اهمیت برگزاری این گونه تمرینات نظامی در حفظ انسجام و آمادگی نیروهای بسیجی به‌عنوان بازوی توانمند نظام اسلامی، افزود: برپایی نشست‌های توجیهی و آموزشی با استفاده از اساتید مجرب، برگزاری نشست‌های معرفتی و حلقه‌های صالحین، راهپیمایی شبانه و قرائت دعای پرفیض کمیل را از مهمترین برنامه‌های رزمایش الی بیت المقدس  در حاجی آباد است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=67409

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.